Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Gia Emett (25)
Image and video hosting by TinyPic

...and I will always love you!

Paxton Emett(30)
Image and video hosting by TinyPic

You are my life now!

Caleb Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Oh, cant you see, You belong to me

Amber (9)
Image and video hosting by TinyPic

I love you!

Julia Keten(32)
Image and video hosting by TinyPic

Live your life!

Lena Konti(29)
Image and video hosting by TinyPic

Everything's gonna be allright!

Carlo Bulti(36)
Image and video hosting by TinyPic

I'm the boss!

Ethan Lorens(28)
Image and video hosting by TinyPic

The girls have different moods

Summer Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Every move you make I' ll be watching you

Bianca Liverdust(23)

Image and video hosting by TinyPic

Wanna play a love game?





credits
Design:murderscene
Help:xoxo

17. poglavlje
četvrtak, 24.12.2009.
Lagano sam otvorila oči i pogledala na digitalni sat. Bilo je već devet i pol prošlo, pa sam se naglo dignula iz kreveta. Nisam mogla vjerovati da sam toliko dugo spavala pošto je sunce već osvijetljavalo veliki dio sobe. Paxtona više nije bilo pošto je otišao na posao unatoč tome što su mu doktori rekli da miruje dva tjedna, ali on je mogao izdržati samo tjedan dana iako su mu kolege s posla govorili da je budala pošto je mogao uživati kod kuće. Naravno, slagala sam se s njima pošto sam vrijeme željela provoditi s njim, ali moj je suprug bila jedna velika tvrdoglava osoba koja je uvijek voljela raditi što želi i rijetko je slušao druge. Takvi su svi ljudi; ili večina. Ja sam bila takva, ali samo u nekim trenucima.
Obukla sam odjeću za po kući i približila se prozoru. Nasmiješeno sam promatrala vrijeme. Bilo je predivno. Sunce je već bilo dovoljno visoko i osvijetljavalo je sve što je moglo oko sebe, a primjetila sam razne ptićice kako skakuči na granama stabla koje se nalazilo kraj mog prozora. Nasmiješeno sam se okrenula i izašla iz sobe, te se spustila niz stepenice. Začudila sam se kad sam čula zvukove iz dnevnog boravka, pa sam provirila i vidjela da Amber gleda televiziju.
„Već si budna?!“ –upitala sam je ulazivši u prostoriju.
„Da. Nisam više mogla spavati, pa sam došla gledati crtiće!“ –odgovorila je.
„Jesi li doručkovala?“
„Aha.“
„Ideš onda sa mnom?!“
„Gdje?“
„Do centra, pa posjetiti Juliu i Lenu?“
„Može!“ –klimnula je glavom.
„Dolazim za petanestak minuta. Idem se samo spremiti!“ –rekla sam joj.
Samo mi je klimnula glavom ni ne gledajući me pošto se zagledala u još jednu epizodu Mjesečeve ratnice. Začudila sam se kad sam vidjela da ju još emitiraju pošto sam ju ja gledala kad sam bila mala i čak sam i mislila da sam jedna od njih. Začudila sam se koliko sam stara postala. Odmahnula sam glavom i izašla iz dnevnog boravka pošto sam što prije htjela obaviti što sam trebala kako bi otišla na piće s prijateljicama koje nisam vidjela nekoliko dana pošto su imale dosta posla, a i htjela sam vidjeti Paxtona.

***

Veselo sam parkirala automobil na parkiralište policijske uprave pošto sam što prije htjela vidjeti kolegice s posla. Amber je izašla iz auta, a ja sam ga zaključala te se uputila zajedno s njom prema liftu. Nisam ni otišla doma kako bi ostavila nabavu na svoje mjesto pošto sam to ovako i onako namjeravala kasnije napraviti samo kako bi mi vrijeme prošlo. Ušla sam u lift i pričekala da se vrata zatvore, te pritisnula brojku 3.
Naravno, neko vrijeme nam je trebalo da napokon stignemo gdje sam i htjela. Da sam bila jača i da se nisam morala gegati zbog trbuha, vjerojatno bi otišla stepenicama jer bi stigla puno prije, ali trbuh me usporavao. Zbog tog razloga me Paxton nagovarao da ne činim teške stvari po kući, da će on to napraviti umjesto mene, ali nisam ga slušala, kao po običaju. Naravno, tvrdila sam da ja to mogu, ali dobro sam znala da svi znaju kako lažem samo kako se ne bi previše brinuli o meni.
Kad su se vrata otvorila, ljudi su izašli iz njega, a Amber i ja smo bile zadnje pošto su nas progurali u kut. Ugledala sam Biancu i Paxtona kako izlaze iz ureda i približavaju se liftu.
„Hej, što radiš ovdje?“ –upitao me nakon što me poljubio.
„Došla sam vidjeti Juliu, Lenu i tebe.“ –odgovorila sam nasmiješeno. „Gdje ti ideš?“
„Pax, trebamo ići!“ –Bianca je već stajala u liftu.
„Gdje ideš?“ –pogledala sam u njega.
„Sorry, objasnim ti kad dođem doma!“ –poljubio me i zatim je ušao u lift.
Pogledala sam iza sebe, a njih su dvoje pričali o nečemu. Primjetila sam kako se smješkaju jedan drugomu, čak i smiju na sav glas i osjetila sam nelagodu u trbuhu. Zagrizla sam usnicu, a vrata su se zatvorila. Duboko sam uzdahnula pošto nisam znala zbog čega sam se osjećala tako loše, ali počinjali mi je smetati to njihovo druženje. Znala sam da je to glupo pošto su partneri i partneri jedan drugome moraju vjerovati, moraju se družiti, ali smetalo mi je kad bi svako toliko izašli zajedno na piće nakon posla. Sigurno mi nešto slično ne bi smetalo da je umjesto cure dobio dečka kao partnera, ali stvari su se mjenjale kad se radilo o ženskom spolu. Uvijek su tu bila ona mala unutarnja živciranja koja ti jednostavno nisu davala mira.
Odmahnula sam glavom i duboko uzdahnula. Nagovarala sam samu sebe da se prestanem ponašati poput ljubomorne kretenke. Pogledala sam ga kraj sebe i primjetila kako nema Amber. Srce mi je zakocalo od straha, pa sam pogledala u ured i primjetila kako Julia nasmiješeno priča s njom. Odahnula sam i zakoračila u prostoriju u kojoj sam rijeđe dolazila. Ljudi su me nasmiješeno pozdravljali i gledala mi u trbuh, te namigivali. Bilo je lijepo imati prijatelje koji su sretni zbog tebe.
„Hej, Gia! Gdje si se ti toliko zadržala?“ –upitala me Julia podignuvši pogled prema meni.
„Zamislila sam se, pa sam malo zaostala.“ –odgovorila sam. „Gdje je Lena?“
„S Ethanom u patroli!“
„Onda... ideš ti na piće?“
„Naravno, ali samo moramo javiti Carlu.“
„Idem s tobom. Moram ga pozdraviti!“
Nasmiješila mi se, te se dignula sa stolice podignuvši torbicu sa stola. Stavila je naramenicu na rame i zatim požurila prema šefovom uredu, a ja sam ju pratila. Zanimalo me kako će reagirati kad me vidi. Julia je pokucala, te je otvorila vrata.
„Carlo, uzet ću stanku od pola sata, ok?“ –uzvratila je.
„S kim sada ideš?“ –čula sam njegovo pitanje.
„Sa mnom!“ –provirila sam i mahnula mu nasmiješeno.
„O, Gia, izgleda da ti stvarno ne možeš bez postaje, ha?“
„Zbog toga sam ti i rekla da ne moram ići na porođajni još dugo!“
„Ne pričaj gluposti! Kako beba?“
„Kaže doktor da je sve kako treba!“
„Odlično!“ –nasmiješio mi se.
„Onda, mogu ići?“ –uzvratila je Julia.
Klimnuo je glavom. Pozdravile smo ga i izašle iz ureda.

***

Sjedile smo u kafiću kraj postaje kako ona ne bi morala žuriti. Nisam previše pričala pošto sam gledala kroz prozor dok je ona pričala s Amber. Nisam mogla izbaciti iz glave scenu koju sam vidjela kad sam došla u posjet kolegama. Nikako mi se nije svidjelo kako su se Paxton i Bianca ponašali jedno prema drugome i iritiralo me koliko su se zbližili, ali nisam smjela to njemu pokazati. Vjerojatno bi mi rekao da nema potrebe da se zabrinjavam i da je glupo što sam ljubomorna nakon više od pet godina veze. Duboko sam uzdahnula i podignula čašu sa sokom od jabuke.
„Sad kad sam poslala Amber da ode kupiti nešto za gricnuti, zahtjevam da mi kažeš u čemu je problem!“ –rekla je iznenada Julia.
Pogledala sam u nju, a ona me ozbiljno promatrala. Znala sam da će kako tako izvući iz mene ono o čemu razmišljam, pa sam joj svejedno morala reći sada prije nego me počne nagovarati, a nisam bila raspoložena za nagovaranje.
„Samo sam se malo naživcirala kad sam vidjela Paxtona i Biancu zajedno.“ –započela sam.
„Zašto?“ –upitala me.
„Ne znam.“ –slegnula sam ramenima. „Malo mi je zasmetalo kad sam vidjela koliko se... slažu!“
„Gia, nema potrebe da se živciraš kad Pax ne misli imati ništa s njom. I sama to znaš!“
„Znam, ali... jednostavno me živcira što se druže! Previše su zajedno i gledaju se na tako čudan dančin da...“
„Gia, nemoj misliti gluposti! Po meni jako pretjeruješ. Samo su partneri i zabavljaju se. Ne vidim u čemu je problem!“
„U meni.“ –nadodala sam i odmahnula glavom. „Ali nije bitno.“
Slegnula je ramenima i odmahnula glavom, a zatim mi je uputila zbunjeni izraz lica. Okrenula sam se ponovno prema prozoru i nastavila sa svojim razmišljanjem.

Mjesec dana kasnije...

Sjedila sam u kafiću s Juliom i Lenom kad su završile s poslom pošto su radile ujutro. Amber je bila na moru s prijateljicama i jednom od mame kako bi morala paziti na nju, a ja sam mogla imati vremena za prijateljice i nisam morala paziti na to što govorim pred njima, brinuti se o tome hoće li ona nešto reći Paxtonu ili ne.
„I kako je na poslu, cure?“ –upitala sam ih.
„Joj, znaš i sama koliko je meni dosadni. Samo papirologija i kreteni koji mi dužu tlak su kod mene!“ –uzdahnula je Julia.
„Nemaš pojma kakve si ti sreće, Juls!“ –rekla joj je Lena. „Kad Ethan i ja odemo u patrolu, svaki put moramo dovesti barem jednog ili dva debila koja rade problema u postaju!“
„Nemaš pojma kako bi ja to voljela radite! Malo akcije nikad ne dosadi!“
„S vremenom dosadi!“
„Nikako!“
„Vjeruj mi, Julia, dosadi!“ –ubacila sam se u razgovor. „Na početku ti je zabavno, a kasnije bi voljela samo sjediti i uživati!“
„Ako je tebi svađanje s kretenima u uredu uživanje, onda... svaka ti čast!“ –frknula je.
„Pa tako bi ti bilo i na ulici! Ponekad moraš biti gruba s nekima koji se prave frajeri!“
„Ali fora je držati pištolj u reci!“
„Julia... samo se moliš da ga ne upotrebiš kad si vani!“ –rekla joj je Lena ozbiljno. „Nije to neko glupiranje kao i u igricama! To je stvarni život!“
Zakolutala je očima i frknula. Zahihotala sam i pogledala prema prozoru kad sam ostala šokirana. Moj se osmijeh maknuo s lica. Osjećala sam kako mi srce ubrzano kuca. Paxton je obgrlio Biancu oko ramena i nasmiješeno, pričajući, odlazili su prema policijskom automobilu. Otvorio joj je vrata, a onda ih zatvorio, te je otišao sjesti na vozačevo sjedalo. To je inače činio sa mnom, ali... ja mu nisam bila obična partnerica; ja sam mu bila cura, a sada žena!

***

Paxton je danas radio popodne, pa sam cijeli dan provela živcirajući se zbog one scene koju sam vidjela iz kafića. Julii i Leni nisam rekla ni riječ, ali sam ubrzano nakon toga otišla pošto nisam imala nikakve volje za razgovaranje s njima. Počela sam plakati kad sam došla kod kuće od silnog živciranja i misli koje su mi se vrtile po glavi. Nisam znala što da radim, što da mislim... Bila sam previše bijesna na njega što je to činio, a cijelo sam se vrijeme pitala da li je moguće da je nešto drugo radio s njom.
Vrijeme je jako brzo prolazilo uz sva ona razmišljanja, pa sam se našla u dnevnom boravku kasno navečer dok je Amber odavno spavala. Nisam mogla spavati, a niti pratiti televiziju unatoč tome što se vrtio jedan od meni najdražih filmova. Gledala sam na zidni sat, a ponoć je otkucavala. U ovo je doba već trebao biti kod kuće, ali njemu nije bilo ni traga. Tada sam se namrgodila i ljutito prekrižila ruke na prsima. Pitala sam se da li je u onom trenutku još bio s njom! Nekad davno je dolazio doma odmah nakon posla, kad bi ja ostajala kod kuće, samo kako bi mogao vrijeme sa mnom provoditi, a sada mi je nekako izgledalo kao da više vremena provodi s njom nego sa mnom.
Iznenada sam čula kako se vrata otvaraju, a potom zatvaraju. Koraci su bili sve pliže vratima dnevnog boravka, ali ja se nisam imala namjeru okrenuti iako sam znala da se Paxton napokon vratio doma. Zabuljila sam se u televiziju iako sam se u onom trenutku htjela dignuti sa trosjeda i izderati na njega, ali trebala sam ostati mirna.
„Doma sam, ljubavi!“ –čula sam njev glas.
„Ljubavi?!“ –okrenula sam se naglo prema njemu i prostrijelila ga pogledom.
Zbunjeno me pogledao, a onda je pogledao oko sebe, pa ponovno u mene. Izraz lica mu se uopče nije mjenjao, ali nije niti meni.
„Čini li mi se ili nešto ne štima?!“ –upitao me.
„Reci ti meni!“ –ljutito sam se dignula sa trosjeda.
„Kad bih znao, onda bih rekao!“
„Vidjela sam te danas s Biancom!“
„Što si vidjela?“ –zbunjeno me pogledao.
„Ti me to praviš budalom?!“ –viknula sam.
„Čovječe, Gia...“ –zbunjeno me pogledao. „Daj, reci što si vidjela!“
„Grlio si je!“
„I u čemu je problem?! To svako toliko napravim!“
„To svako toliko napraviš?!“ –šokirano sam se proderala.
„Samo se nemoj derati, molim te, i smiri se!“ –rekao mi je.
„Neću se smiriti!“ –odmahnula sam glavom. „Što imaš s njom?! Ha, Paxton?! Reci što imaš k njom, k vragu!!!“
„Gia, smiri se!“ –približio mi se.
Rukom mi je prilazio licu, ali sam ju maknula sa strane.
„Što se s tobom događa?!“ –zbunjeno me upitao.
„Reci mi što se događa između Biance i tebe!“ –navaljivala sam.
„Ništa!“ –viknuo je ljutio. „Baš - ništa!“
„Zašto si je onda grlio?! Kako si mogao?!“
„Prijateljica mi je! Zašto nikada nisi bila ljubomorna na Summer?! Ili Juliu i Lenu?! Zašto radiš scene samo zbog Bianca?!“
„Samo?! Cura te šmeka, Paxton!“
„Ti si poludila!“ –duboko je uzdahnuo. „Ova te trudnoća potpuno promjenila!!! Nepodnošljiva si kad si tako ljubomorna.“
Šokirano sam ga pogledala, a on me ozbiljno promatrao. Odmahnula sam glavom, spustila pogled i izašla iz dnevnog boravka. Otvorila sam vrata kuće i zalupila njima pri izlasku. Duboko sam uzdahnula, a onda sjela na ljuljuškavu stolicu gledajući u zvijezdano nebo. Vani je bilo ugodno jer je puhao vjetar, ali nisam se osjećala dobro. Suze su mi proklizile niz lice, pa sam ruku stavila preko njega i zajecala. Kako je mogao reći nešto slično?! Kako je mogao mješati moju trudnoću sa ljubomorom?!
Čula sam kako se vrata otvaraju, pa sam pretpostavila da je izašao za mnom. Uzdahnula sam i odlučila se smiriti; nisam htjela da me vidi kako plačem iako to ne bi bio prvi put, ali ovoga mu puta to nisam htjela dopustiti. Jednostavno nisam htjela da shvati da plačem zbog njega. Mislim da bi sam trebao znati da je pogriješio.
„Žao mi je!“ –rekao je iznenada. „Nisam to smio reći! Pretjerao sam.“
Šutila sam. Nisam znala što da mu kažem pošto sam pretpostavila da bismo se mogli još više posvađati, a nisam bila za goru svađu.
„Auč!“ –viknula sam i uhvatila se za trbuh.
„Što je bilo?!“ –upitao me prestravljeno.
„Ritnula se!“ –nasmiješila sam se. „Beba se ritnula!“
„Šališ se?“ –i njemu se osmijeh pojavio na licu.
„Mislim da bi uskoro ponovno mogla. Hoćeš osjetiti?“
„Naravno.“
Nasmiješila sam mu se, a on je prislonio svoju ruku na moj trbuh. Osjetila sam još jedan udarac, a kad sam pogledala u svoga supruga, primjetila sam mu veseli izraz lica.
„I ja sam osjetio!“ –rekao je veselo.
Nasmiješila sam se ponovno, a onda spustila pogled na trbuh, te prosla rukom nekoliko puta po njemu. Za dva mjeseca bi se beba trebala roditi. Naravno, Paxton i ja nismo htjeli znati koji je spol. Htjeli smo biti iznenađeni, a i nije nam bilo bitno. Najvažnije nam je bilo da beba bude zdrava.
Paxton je lagano svojom rukom okrenuo moju glavu prema sebi.
„Volim te, znaš li ti to?“ –upitao me osmijehom.
„Znam.“ –klimnula sam glavom.
„Oprosti za svađu!“
„Sve je u redu, ali... Ubuduće smanji to prijateljstvo s njom! Ne kažem ti da ne budeš prijatelj, ali smeta mi toliko blisko prijateljstvo.“
„Znam! Ne brini se. Ubuduće će sve biti bolje!“
Nasmiješila sam mu se i poljubila ga, a on mi je uzvratio. Lagano je mazio moj trbuh uživajući u udarcima naše bebice, a ja sam ga promatrala sretno, nasmiješeno. Voljela sam ga više od svega i jedva sam čekala da beba dođe na svijet kako bi se mogla brinuti o njoj.

Post je trebao sutra, ali ne znam hoću li sutra imati vremena za biti za kompjuterom.

Sretan Božić i sve najbolje vama i vašoj obitelji!

P.S. Kod mene možete post očekivati 31.12., kad bude moj rođendan!

Ugodni vam blagdani. :)


Image and video hosting by TinyPic

[Snijeg u Puli: 19.12.]


Update[25.12.]: Sretan Božić vama i vašoj obitelji! Želim vam sve najbolje! :*





Update:29.12. - komp mi je u kvaru. Vračam se tek sijedeći tjedan. Pročitam nedostatke čim se vratim!!! Znaći - nema novog posta. Već sada vidim da imam puno toga za pročitati! Sviđa mi se!

Sretna Nova godina. Uživajte mi!!! :*


| 16:26 | Komentari (31) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.