Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Gia Emett (25)
Image and video hosting by TinyPic

...and I will always love you!

Paxton Emett(30)
Image and video hosting by TinyPic

You are my life now!

Caleb Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Oh, cant you see, You belong to me

Amber (9)
Image and video hosting by TinyPic

I love you!

Julia Keten(32)
Image and video hosting by TinyPic

Live your life!

Lena Konti(29)
Image and video hosting by TinyPic

Everything's gonna be allright!

Carlo Bulti(36)
Image and video hosting by TinyPic

I'm the boss!

Ethan Lorens(28)
Image and video hosting by TinyPic

The girls have different moods

Summer Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Every move you make I' ll be watching you

Bianca Liverdust(23)

Image and video hosting by TinyPic

Wanna play a love game?





credits
Design:murderscene
Help:xoxo

10.poglavlje
utorak, 21.07.2009.
Od volje sam za objavljivanje, ali ništa više do slijedećeg tjedna.=D Nadam se.XD


Polako sam otvorila oči. Glava me nije pretjerano boljela, a niti nije pulsirala, što je bilo jako čudno pošto mi je inače bilo loše nakon pijanstva dan prije. Pogledala sam ruku koja me grlila oko struka i nasmiješila sam se. Dugo onako nisam uživala s nekim dečkom, a Paxtona sam počela... obožavati što je bilo i pomalo loše jer nisam mogla dopustiti da me neki dečko povrijedi, ne opet, iako sam znala da on nije osoba koja bi mi to mogla učiniti. Osjećala sam da mu je stalo, da i on osjeća nešto poput mene, pa me druge stvari, loše stvari, nisu zabrinjavale.
Nježno sam podragala njegovu ruku i pogledala u prozor. Vani je već bilo sunce, a obožavala sam njega, pa mi nije smetalo što je ulazilo u sobu i budilo me polako. Bila sam sretna. Osjećala sam se tako jer sam provela s njim najljepšu noć koju sam ikada mogla zamisliti. Pomislila sam kako sam luda što tako razmišljam jer ipak novog Paxtona znam samo nekoliko dana, ali bolilo me briga. Bilo mi je stalo do njega, a dugo mi nije toliko bilo stalo do jednog dečka.
„Dobro jutro.“ –čula sam Paxtonov glas.
„Dobro jutro.“ –okrenula sam se nasmiješeno prema meni.
„Dugo si budna?“ –maknuo mi je pramen kose koji mi je padao na oči.
„Prije nekoliko minuta sam se probudila.“
„A ja sam mislio da te nesmijem buditi, pa se nisam ni dizao.“
„Otkad si budan?“
„Ma... mislim da sam se probudio prije nekih pola sata.“
„Zašto me nisi probudio?“
„Uživao sam gledajući te kako spavaš.“ –nasmiješio mi se i nježno poljubio u usta.
Zadrhtala sam. Obožavala sam njegove poljupce toliko da bi me svaki put trnci prošli kroz tijelo kad bi to učinio. Obožavala sam sve što se njega ticalo.
„Idem se ja istuširati, pa na doručak.“ –rekao je i dignuo se iz kreveta. „Ideš sa mnom?“
„Doći ću za pola sata, najviše. Moram se i ja istuširat i srediti!“ –odgovorila sam mu i također se dignula.
Oblačili smo se, pošto su nam odjeće bile porazbacane po sobi. Netko je pokucao na vrata, pa smo se oboje pogledali, a onda sam krenula prema njima kako bi ih otvorila. Vidjela sam Summer ispred sebe.
„Hello, Gia!“ –nasmiješila mi se. „Oprosti što dolazim rano ujutro.“
„Nema veze. Navikla sam da me budiš tako rano!“ –slegnula sam ramenima.
„Kako si? Otrijeznila si se?“
„Jesam.“
„Hoćeš li...“ –zastala je, a ja sam zbunjeno pogledala u nju.
Znala sam da je primjetila Paxtona po njenom osmijehu od uha do uha, pa sam se i ja njoj, zločesto, nasmiješila.
„Vidim da imaš društvo, pa... vidimo se u restoranu!“ –nasmiješila se „Bok, Paxton!“
„Hej!“ –pozdravio ju je.
Namignula mi je i pozdravila me osmijehom, pa je nastavila prema liftu. Paxton je prošao kraj mene, poljubio me i slijedio Summer, koja je čekala da se vrata dizala otvore. Nasmiješila sam se. znala sam da će me danas, najvjerojatnije, cijeli dan pitati o tome što se među nama dogodilo. Ispričat ću joj jer sam bila presretna što se sve ono dogodilo...

Uživala sam na doručku s Calebom, Summer i Paxtonom. Nitko od njih dvoje nas nije davio s time da im ispričamo detalje o tome što se među nama sve događalo, pa smo se samo smiješkali i pričali najviše o vjenčanju koji je trebao biti sutra. Nakon duge stanke, popeli smo se na prizemnje i polako krenuli prema izlazu pošto smo se dogovorili kako ćemo se prošetati plažom.
„Paxton!“ –viknuo je ženski glas.
Okrenuli smo se. Mahala mi je zgodna, visoka i jako lijepo građena plavuša duge kose. Trčala je prema nama osmijehom na licu. Pogledala sam u njega i smiješkao se. Osjećala sam se... drugačije u onom trenutku. Bila sam ljubomorna iako nisam imala razlog da budem.
„Hej, Corinna!“ –nasmiješio se Paxton i zagrlio ju snažno, a ja sam bila bjesna iako sam se pokušavala kontrolirati.
„Pa kako si mi?“ –upitala ga je.
Živcirao me onaj njen veliki osmijeh i pogled s kojim je gledala u njega.
„Odlično. Drago mi je što si došla!“ –rekao je. „Ovo je Gia. Gia, ovo je Corinna, moja bivša cura!“
Šokirala sam se kad sam čula da se ispred mene nalazi njegova bivša. Nisam imala pojma da je imao curu i da će baš ona doći na vjenčanje. Ljutito sam joj potresla ruku i pogledala s druge strane.
„Summer se sigurno sjećaš, jelda?“ –upitao ju je Paxton.
„Kako ne bi.“ –nasmiješila se Corinna i zagrlila Summer.
Krasno. Sad je morala grliti i moju najbolju prijateljicu. Bila sam bjesna i ljuta i... nisam znala hoću li se još dugo moći kontrolirati.
„Idem ja.“ –uzvratila sam i okrenula se.
Nisam se ni obazirala na to što me cijelo društvo doziva. Znala sam da moram izaći iz one prostorije, onog glupog hotela prije nego poludim što ih vidim zajedno. Požurila sam korak prema moru. Znala sam da ću se ondje smiriti. Morala sam se smiriti jer ću inače poludjeti, a nebi voljela raditi scene pred svima pošto ni sama nisam znala što se točno događa među nama.
„Gia!“ –derala se Summer.
Okrenula sam se iza sebe i vidjela Summer i Caleba kako trče prema meni.
„Zašto si tako otišla?“ –upitala je Summer.
„Morala sam se maknuti.“ –požurila sam korak.
„Što se točno dešava između Paxtona i tebe?“ –nastavio je Caleb.
„Pitaj njega ili... možda mu nije ni bitno.“ –nastavila sam hodati.
„Smeta ti što je Corinna došla?“
„Da, smeta mi!“
„Pa normalno da će joj smetati, Caleb!“ –rekla mu je Summer. „Pax i ona imaju nešto više od prijateljstva i mislim da ni tebi nebi bilo svejedno da, npr, moj bivši dečko dođe na vjenčanje!“
„Nisam mogao znati da će doći do toga!“ –uzvratio je. „Uostalom, kad sam ih pozvao na vjenčanje prije šest mjeseci, oni su još bili skupa. Bilo mi je glupo reći joj da ne može doći sad kad su prekinuli i imaju dobar odnos sada!“
„Prekinite!“ –viknula sam živčano. „Nemojte se svađati, molim vas. Svejedno mi je! Samo me sada pustite na miru, može?“
„Gia!“ –nastavili su oboje.
Odmahnula sam glavnom i udaljila se od njih. Znala sam da me neće pratiti kad ih zamolim da to ne učine, a malo sam biti sama u onom trenutku. Morala sam se smiriti, a živciranje drugih osoba oko mene sigurno mi nebi pomoglo.

Došla je večer, a ja sam se i dalje živcirala, ljutila. Nisam se mogla smiriti jer sam znala kako Paxton provodi puno premena s Corinnom izvan hotela. Caleb mi je rekao kako ga je ona zamolila da mu pokaže otok pošto ga dobro poznaje. Nije mi se javljao, nije mi ni poslao niti jednu poruku... Bila sam bjesna na njega u onom trenutku i počela sam razmišljati o tome kako me možda iskorištavao pošto je odmah zaboravio na mene kad se ona pojavila. Morala sam pričati s njim odmah da vidim što on točno želi i misli o meni.
Spustila sam se niz stepenice, kad sam izašla iz sobe, pošto mi se nije dalo čekati da lift dođe. Požurila sam korak prema njegovoj sobi. Vrata su bila otvorena, pa sam provorila. Voljela bih da nikada nisam jer sam ostala šokirana. Paxton i Corinna su se ljubili. Spustila sam pogled. Nisam htjela suze, nisam htjela plakati, ali... povrijedio me i... suze su same potekle. Morala sam se maknuti odandje, što prije. Potrčala sam i spustila se niz stepenice. Morala sam izaći iz onog hotela, trebala sam se smiriti, ali srce mi je prebrzo kucalo i nisam vidjela nikoga ispred sebe pošto su mi oči bile pune suza. Istrčala sam iz hotela i nastavila prema plaži. Pitala sam samu sebe kako sam mogla dopustiti sama sebi da vjerujem još jednom muškarcu, da ga zavolim... Zamrzila sam se u onom trenutku. Dobro sam znala da im nikad ne trebam vjerovati, ali opet sam pala na njihove romantične izjave.


| 00:14 | Komentari (15) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.