Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Gia Emett (25)
Image and video hosting by TinyPic

...and I will always love you!

Paxton Emett(30)
Image and video hosting by TinyPic

You are my life now!

Caleb Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Oh, cant you see, You belong to me

Amber (9)
Image and video hosting by TinyPic

I love you!

Julia Keten(32)
Image and video hosting by TinyPic

Live your life!

Lena Konti(29)
Image and video hosting by TinyPic

Everything's gonna be allright!

Carlo Bulti(36)
Image and video hosting by TinyPic

I'm the boss!

Ethan Lorens(28)
Image and video hosting by TinyPic

The girls have different moods

Summer Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Every move you make I' ll be watching you

Bianca Liverdust(23)

Image and video hosting by TinyPic

Wanna play a love game?





credits
Design:murderscene
Help:xoxo

12.poglavlje
subota, 25.07.2009.
Otvorila sam oči. Glava mi je užasno pulsirala i bolila me. Pokušala sam se dignuti sa kreveta, ali mi se zavrtilo u glavi. Pogledala sam kraj sebe. Kraj mene se nalazio dečko kojeg sam po prvi put vidjela na plaži. Osjećala sam seloše zbog onoga što sam učinila, ali... razmišljala sam o tome što je Paxton meni učinio. Htjela sam da zna što sam osjećala u trenutku kad sam ga vidjela s drugom curom. Htjela sam da i on napokon sazna i otkrije taj prokleti osjećaj zbog kojeg bi zaplakala svaki put.
Netko je kucao na vrata toliko jako da mi je svaki put to kucanje pulsiralo u glavi. Dignula sam se sa kreveta i tuturajući krenula otvoriti vrata. Ispred sebe sam ugledala Paxtona. Začudila sam se i srce mi je počelo ubrzano kucati. Nisam znala što želi od mene u onom trenutku. Nisam ga uopče željela vidjeti više, nakon onoga što se desilo, ali onda sam počela razmišljati kako je odlučno što se pojavio jer bi mogao vidjeti onog frajera i osjetiti prokletu bol koju ja cijelo vrijeme osjećam.
„Tražio sam te svugdje sinoć.“ –rekao je odjednom.
„Da, i?“ –prekrižila sam ruke na prsima.
„Gia, zašto me ne želiš poslušati?!“ –uzdahnuo je.
„Jer mislim da smo si rekli sve što smo si trebali reći!“
„Ne želiš me poslušati. Ne mogu ti objasniti kako su stvari zapravo bile!“
„Ne želim da mi objasniš, Paxton. Vidjela sam svojim očima da si se ljubio s njom. Iskreno, ne zanima me... Znaj da nisam neka mala klinka koju možeš zavaravati!“
„Gia...“ –začuo se muški glas.
Paxton i ja smo se okrenuli. Dečko s kojim sam imala aferu se dignuo sa kreveta. Spustila sam pogled, a onda ga podignula kako bi vidjela Paxtonov izraz lica. Nije bio nimalo ugodan. Izgledao je razočarano, tužno... šokirano.
„Upravo sam shvatio koju pogrešku sam mogao učiniti!“ –odmahnuo je glavom.
„Koju?“ –upitala sam ga.
„Htio sam ti se ispričati, ali očito si poput svih drugih cura: lažljivica i bezobrazna!“
„Ne pričaj takve stvari o meni, Paxton! Ti ništa ne znaš!“
„Niti me ne zanima!“ –udaljavao se.
„Ti si kreten!“ –nastavila sam hodati za njim. „Napio si me i... iskoristio me!“
„Znaš...“ –okrenuo se ljutito prema meni. „Istina je! Samo sam te iskoristio i bilo je odlično! Žao mi je što si pomislila da ima nade za nas dvoje!“
Bila sam bijesna kad mi je sve ono odgovorio. Udaljio se od mene, ja sam uzela japanku, proderala se ljutito i gađala ga, ali on je bio predaleko da bi ga uspjela pogoditi. Potrčala sam u sobu i počela spremati stvari u putnu torbu. Trebala sam se udaljati iz onog glupog hotela što prije. Nisam smjela ostati niti jedan trenuta više u njemu.
„Tko je bio onaj frajer?“ –upitao me dečko od sinoć.
„Ne tiće te se!“ –povukla sam ga i gurnula iz sobe zalupivši vratima.
Znala sam koliko loše se ponašam, ali bila sam toliko živčana da bi mogla razbiti sve oko sebe, ako ostanem malo duže. Torbu nisam ni spremila kako treba. Bacala sam samo stvari iz ormara u nju. Nisam imala vremena za slaganje kako treba. Istuširala sam se na brzinu, spremila, a onda pogledala na sat. Summer i Caleb su uskoro trebali otići na medeni mjesec, pa sam požurila iz sobe i potrčala niz stepenice.
Provirila sam u prizemlje i ugledala puno gostiju kako pozdravlja Summer i Caleba. Uzdahnula sam, pokušavajući se smiriti i tako pokazati njima da je sve u redu sa mnom i da se ne trebaju zabrinuti. Požurila sam korak prema njima. Nažalost, među njima se nalazi i glupi Paxton, ali trebala sam se suzdržati od ljutnje i suvišnih komentara.
„Gia, napokon!“ –uzvratila je Summer i snažno me zagrlila. „Gdje si bila jučer?“
„Nigdje posebno. Šetala sam se po plaži!“ –odgovorila sam.
„Glavno je da si stigla pozdraviti nas.“ –rekao je Caleb i zagrlio me.
„Što se vas tiće, trčala bi iz Europe da vas pozdravim.“ –nasmiješila sam se.
„Znamo!“ –namignuo mi je.
„Javim ti se čim stignemo u hotel, može?“ –pogledala me Summer.
„Može i uživajte mi.“ –rekla sam.
„Sve je u redu?“ –upitala me Summer zagrlivši me.
„Naravno. Zašto?“ –upitala sam tiho.
„Vidim po tvome licu i ponašanju da nešto ne štima.“
„Ne brini se!“
„Ispričat ćeš mi kad se vratim za deset dana. Može?“
„Kako želiš!“
„Summer, moramo ići!“ –uzvratio je Caleb.
„Uživajte!“ –pozdravili smo ih svi.
Summer i Caleb su nas nasmiješeno pogledali, pozdravili izašli iz hotela, nakon čega su ušli u taksi i odvezli se. Koliko god sam pokušavala sakriti svoje stanje i tužne osjećaje koje sam osjećala, Summer me ipak prokužila. Predobro me poznavala da bi samo tako prešla preko toga. Okrenula sam se nasmiješeno i vidjela Paxtona kako gleda u mene dok priča s Corinnom. Odmahnula sam glavom, uzobiljila se i ljutito ga pogledala, ali niti on mene nije gledao drugačije. Oboje smo bili previše ljuti da bismo uopče pričali kako treba jedno s drugim. Nisam htjela više ništa znati o njemu, pa sam odmaknula pogled i požurila prema recepciji. Morala sam što prije nestati.
„Nazovite mi, molim vas, taksi.“ –rekla sam jednom.
„Nema problema, gospođice!“ –nasmiješio se.
Uzeo je telefon u ruke, utipkao broj, a ja sam otišla po putnu torbu. Jedva sam čekala da se vratim kod kuće. Znala sam kako će onda biti puno bolje, kako će bol nestati i prestati kad više ne budem bila u hotelu u kojem je sve započelo.

„Hvala puno!“ –rekla sam taksistu i pružila mu novčanicu od pet dolara.
Nasmiješila sam mu se, kao i on meni, te sam izašla iz automobila i uzela torbu iz gepeka. Bilo je tako lijepo biti ponovno kod kuće. Nasmiješila sam se, povukla torbu sa sobom i polako odlazila prema ulaznim vratima. Požurila sam malo. Htjela sam biti sigurna da sam kod kuće, da će sada biti sve u redu pošto sam bila umorna od puta i nisam mogla niti malo odmarati pošto sam cijelo vrijeme razmišljala o Paxtonu i o tome što se dogodilo među nama. Otključala sam vrata kuće i otvorila ih. Ugledala sam Amber na stepenicama. Spustila sam torbu, a ona je potrčala prema meni. Snažno sam ju zagrlila i podignula s poda. Bila sam sigurna da je sada sve u redu, da imam Amber kraj sebe i da ona neće dopustiti da mi se išta loše dešava jer je ona moje srce, moja malena nečakinja koja bi me veselila svakim svojim prekrasnim i sitnim malenim osmijehom, a nasmiješila mi se kad me vidjela. Poljubila sam je u čelo i nježno ju podragala po obrazu.
„Bok, Gia!“ –gđa Cinthia je izašla iz dnevnog boravka.
„Bok, gđo Cinthia!“ –nasmiješila sam se i spustila Amber na pod.
„Kako je bilo?“
„Odlično!“
„Summer i Caleb?“
„Otišli su na medeni mjesec.“
„Predivno. Baš mi je drago zbog njih dvoje!“
„I meni također. Amber je pravila probleme?“
„Nikako! Bila je dobra kao i svaki put!“
„Drago mi je.“
„Gia, vidi se koliko si umorna. Najbolje bi bilo da se odeš odmoriti!“
„Dobro sam. Samo se vi idite odmoriti!“
„Ne, ne, Gia! Rekla sam ti da se ideš odmoriti. Ja ću se pobrinuti za Amber!“ –nastavljala je odlučno.
„Hvala vam.“ –odmahnula sam glavom i nasmiješila se.
Poljubila sam Amber, pozdravila ih i popela se do sobe s torbom. Otvorila sam vrata, ostavila torbu nasred sobe i skinula cipelice, te skočila na krevet. Znala sam koliko trebam odmor. Gledala sam ispred sebe dok sam ležala na mekanom krevetu. Polako su mi se oči zaklapale od umora.



| 14:50 | Komentari (28) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.