Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Gia Emett (25)
Image and video hosting by TinyPic

...and I will always love you!

Paxton Emett(30)
Image and video hosting by TinyPic

You are my life now!

Caleb Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Oh, cant you see, You belong to me

Amber (9)
Image and video hosting by TinyPic

I love you!

Julia Keten(32)
Image and video hosting by TinyPic

Live your life!

Lena Konti(29)
Image and video hosting by TinyPic

Everything's gonna be allright!

Carlo Bulti(36)
Image and video hosting by TinyPic

I'm the boss!

Ethan Lorens(28)
Image and video hosting by TinyPic

The girls have different moods

Summer Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Every move you make I' ll be watching you

Bianca Liverdust(23)

Image and video hosting by TinyPic

Wanna play a love game?





credits
Design:murderscene
Help:xoxo

8.poglavlje
srijeda, 18.11.2009.
Polako sam počela otvarati oči. Pogledala sam prema prozoru i primjetila da kiša još pada, a zatim sam podignula mobitel sa noćnog ormarića kako bi vidjela koliko je sati bilo. Šokirala sam se kad sam vidjela da je osam i pol prošlo pošto se nisam mogla sjetiti kad sam zadnji put toliko dugo spavala. Vjerojatno kad sam zadnji put bila ovdje. Ovo je selo dobro utjecalo na mene i svaki put kad bi dolazili u posjet njegovim roditeljima, ostali bismo nekoliko dana, a ja bi se odmorila od svega.
Nasmiješila sam se pošto sam se lijepo naspavala, te se okrenula prema Paxtonu koji je još spavao. Gdje god mi bili, on je i dalje mogao dobro spavati. Nasmiješeno sam pogledala u njega. Nisam mogla opisati koliko sam presretna bila što sam ga imala i što se jučer nismo posvađali oko one male nesuglasnice. Bilo bi mi žao da nije htio imati djecu jer ih ja obožava, a to sam mogla vidjeti i kod njega pošto se oduvijek lijepo ponašao prema Amber i Jilly i volio je provoditi vrijeme s njima.
Polako je počeo otvarati oči, pa je malo trznuo kad je primjetio da gledam u njega, a onda mi se nasmiješio slatko i pospano istovremeno.
„Dobro jutro, ljubavi!“ –pozdravila sam ga osmijehom.
„Dobro jutro!“ –rukom je prešao preko lica valjda kako bi se razbudio. „Koliko je sati?“
„Osam i pol prošlo!“ –odgovorila sam. „Vrijeme je da se dignemo! Pretpostavljam da su ostali već budni.“
„Ja ću spavati još malo!“
„Nema spavanja, Pax! Moraš se probuditi! Idi se istuširat, a ja ću te čekati dolje s kavom.“
„Zvučiš kao moja mama!“
„Dovoljno si se naspavao!“ –otkrila sam ga, a i sebe, te sam poskočila na hladni parket.
Brzo sam obukla papuče, a onda čarape kako se ne bi prehladila, pa sam skinula pidžamu i obukla drugu odjeću. Okrenula sam se prema Paxtonu i primjetila kako spava. Ljutito sam frknula pošto nisam mogla vjerovati kako jedna osoba u samo nekoliko sekundi može ponovno usnuti, ali nisam mu to htjela dopustiti. Skinula sam papuču, uzela je u ruke i pogodila ga u trbuh. Podignuo je glavu i ljutito me pogledao, a ja sam mu se nasmiješila.
„Dočekat će te kanta vode u slučaju da se ne pojaviš za petnaest minuta!“ –rekla sam mu otvarajući vrata.
„Dočekat će tebe nešto drugo kad slijedeći put uđeš u krevet!“ –čula sam njegov glas.
Okrenula sam se zbunjeno i ugledala ga kako trči prema meni. Vrisnula sam, a on me podignuo sa poda i bacio na krevet, a zatim je svojim rukama zaustavio moje, pa se nisam mogla maknuti s njegovog stiska.
„Rekao sam ti!“ –nasmiješio mi se zavodnički. „Mislim da bi trebala požaliti što sam te probudio!“
„A što mi, molim te, ti to možeš napraviti?!“ –nasmiješila sam mu se.
„Jesi li sigurna da želiš saznati?“ –upitao me malenim osmijehom, a ja sam klimnula glavom.
Utisnuo mi je poljubac na usne, a od toga sam se poljupca najviše naježila pošto me pokušavao zavesti i natjerati da se igram s njim u krevetu. Pustio mi je ruke, a ja sam ga obgrlila oko vrata dok je on rukom ulazio ispod moje majice i vukao ih prema grudima.
„Teta!“ –iznenada su se vrata otvorila.
Paxtona sam odgurnula od sebe, a on je pao na pod. Uspjela sam namjestiti majicu kad sam ugledala Amber kako prilazi našem krevetu.
„Što ste radili?“ –upitala je pogledavši u Paxtona koji se dizao sa poda.
„Tetka i ja smo se hrvali!“ –odgovorio je nasmiješeno.
„Hrvali?!“ –zbunjeno nas je pogledala.
„Da. Ona je pobijedila, a večeras sumnjam da hoće!“
„A mogu li ja gledati vaše hrvanje?!“
„Nije za djecu!“ –nadodala sam i prostrijelila Paxtona pogledom.
Paxton se valjao po krevetu od smijeha nakon onoga što je Amber rekla, a sam je kriv pošto je izmišljao gluposti. Odmahnula sam glavom i progurala svoju nečakinju iz sobe, te se spustila niz stepenice kako bi se pridružila ukućanima. Zakoračila sam u dnevni boravak gdje su svi sjedili na trosjedu, pili kavu i gledali televiziju.
„Dobro jutro!“ –pozdravila sam ih nasmiješeno, a onda sjela na fotelju.
„Dobro jutro!“ –nasmiješili su mi se.
„Jesi li za kavu, dušo?“ –upitala me Rebecca.
„Može. Hvala!“ –klimnula sam glavom.
„Gdje je moj sin?“
„Ili se još valja od smjeha ili se oblaći!“
„Da. Čemu se toliko on smijao malo prije?“ –pogledala me Summer.
„Gluposti!“ –odmahnula sam glavom dok me ona sumnjičavo promatrala.
„Šteta što je danas ružno vrijeme!“ –promrmljao je Caleb. „Namjeravali smo se malo prošetati selom, ali kako ćemo s ovom kišom!“
„Da.“ –rekla je Summer. „Jako je glupo što kiša nikako da prestane! Već tjedan dana pada!“
„Tjedan dana?!“ –uzvratio je Marc. „Kod nas je kiša već dva tjedna, ali nama to ne smeta! Ovako i onako nemamo što raditi vani.“
„Ali šteta što pada kad ste vi došli. Sada smo mogli sjediti na zrak i uživati!“ –rekla je Rebecca te mi je dodala šalicu kave.
„Hvala!“ –klimnula sam glavom i primila je u ruke.
„Bitno je da smo ovdje, zar ne?“ –upitao je Paxton stojeći na ulazu.
„Istina, dušo!“ –nasmiješila mu se majka. „Neopisivo mi je drago što sam vas vidjela i žao mi je što već popodne odlazite!“
„I nama je žao, ali moramo na posao!“ –rekla sam im uzdahnuvši. „Ali uvijek ste dobro došli kod nas!“
„Istina!“ –nadodala je Summer. „Već sam vam jučer rekla da je naša kuća dovoljno velika i da ima mjesta i za vas! Mislim da bi Jilly bilo jako drago da nam uskoro dođete u posjet!“
„Možemo se dogovoriti, jelda, Marc?“ –Rebecca je pogledala u svoga muža koji je u onom trenutku čitao novine. „JELDA, Marc?!“
„Što?“ –zbunjeno je pogledao u nju spustivši novine, a onda ih je podignuo. „Ne, neću ići po drva po ovom vremenu. Za sve ostalo je pozitivan odgovor!“
Rebecca ga je prostrijelila pogledom i odmahnula je glavom dok smo se mi ostali smijali na sav glas. Marc je bila simpatična osoba s kojom sam uvijek voljela pričati. Bio je uvijek svoj i nikada nije dopustio da netko gazi po njemu.

***


Kako je već bilo dosta kasno, došlo je vrijeme da krenemo doma pošto smo do jedanaest trebali biti kod kuće, a Amber je trebala ujutro u školi, pa se morala naspavati. Torbe su već bile u gepeku pošto su ih dečki stavili u gepek odmah nakon ručka da nam to kasnije ne oduzme vremena. Bilo mi je jako žao što sam morala tako brzo otići i što se više nismo zadržali pošto nisam znala kada ćemo se slijedećeg puta vidjeti, ali na svu sreću su postojali telefoni, pa smo se mogli na drugi način kontaktirati.
„Hvala što ste nas nazvali!“ –rekla sam ih.
„I drugi put, zlato!“ –nasmiješila mi se Rebecca.
„Svratite još koji put!“ –nastavio je Marc.
„Svratite vi kod nas. Dugo niste bili!“ –pogledao ga je Paxton.
„Dogovorit ćemo se!“
„U redu, ali bilo bi lijepo da i vi dođete!“
„Čujemo se kad se vratimo doma!“ –mahnula im je Summer spuštajući se niz stepenice pošto joj je Jilly spavala u rukama.
„Vidimo se uskoro!“ –nasmiješeno će Caleb odlazeći za njom.
„Bok, bako Becca i djete Marc!“ –Amber ih je poljubila u obraz, te je potrčala prema automobilu.
Nasmiješeno sam ih pogledala, a oni su mi uzvratili osmijeh, te sam se zajedno s Paxtonom otišla do automobila. Mahnuli smo im još jednom prije nego smo sjeli, a onda je on potrubio i udaljio se od kuće svojih roditelja.

***

Paxton je parkirao automobil ispred kuće. Izašli smo iz njega, a dok je on vadio putne torbe, ja sam podignula Amber sa stražnjeg sjedala pošto je zaspala na pola puta. Požurila sam prema ulazu pošto je kiša i dalje padala, ali dovoljno sitno da nismo mogli pokisnuti bez kišobrana. Otključala sam vrata i pustila ih otvorena kako bi Paxton mogao uči, a zatim sam požurila prema stepenicama kako bi Amber odvela u sobu. Uspjela sam otvoriti vrata, te sam zakoračila u njenu toplu sobu i prislonila je na krevet pokrivši je. Približila sam se prozoru kako bi provjerila da slučajno nije bio otvoren dok nas nije bilo kod kuće, te pogledala još jednom u Amber kako bi se uvjerila da spava. Tiho sam izašla iz njene sobe i otišla u svoju u kojoj se Paxton već nalazio.
„Spava?“ –upitao me.
„Aha. Na svu sreću, nije se probudila!“ –odgovorila sam skidajući kaput sa sebe.
„Onda može jedno hrvanje?!“ –upitao me nacerivši se.
„Razmišljaš li ti možda ponekad o nečem drugom?!“ –odmahnula sam glavom.
„To znaći da nema hrvanja?“
„Nisam to rekla, ali pitala sam te da li moraš stalno razmišljati o seksu!“
„Ne moram!“
Odmahnula sam glavom i skinula odjeću sa sebe, te izvadila pidžamu iz putne torbe. Krajičkom oka sam primjetila kako Paxton već leži u krevetu, okrenut mi leđima. Odmahnula sam glavom pošto sam znala da se možda uvrijedio ili je htio da to pomislim kako bi došao do svoga cilja.
„Idem se istuširati!“ –rekla sam mu, te krenula prema vratima sobe.
Otvorila sam ih i onda požurila prema kupatilu kako me Amber ne bi vidjela samo u grudnjaku i gaćicama u slučaju da se probudi. Čula sam kako se vrata otvaraju dok sam ja držala ruku na kvaku.
„Čekaj...“ –rekao je Paxton, a ja sam se okrenula prema njemu. „To je bio neki poziv ili...?“
Nasmiješila sam mu se i zatim otvorila vrata kupatila, te pričekala da mi se Paxton pridruži. Čim je ušao, zatvorio je vrata i zaključao ih. Nadala sam se samo da Amber neće ništa čuti pošto je sve oko nas počelo padati po podu kad me podignuo sa poda i nagnuo na hladne pločice. Trnci su me prošli tijelom zbog čega sam se počela smijati dok me on zbunjeno gledao, a zatim me spustio na pod i otkopčao mi je grudljak kojeg je bacio iza sebe, a ubrzo nakon sam ostala i bez gačica.


| 00:02 | Komentari (22) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.