Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Gia Emett (25)
Image and video hosting by TinyPic

...and I will always love you!

Paxton Emett(30)
Image and video hosting by TinyPic

You are my life now!

Caleb Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Oh, cant you see, You belong to me

Amber (9)
Image and video hosting by TinyPic

I love you!

Julia Keten(32)
Image and video hosting by TinyPic

Live your life!

Lena Konti(29)
Image and video hosting by TinyPic

Everything's gonna be allright!

Carlo Bulti(36)
Image and video hosting by TinyPic

I'm the boss!

Ethan Lorens(28)
Image and video hosting by TinyPic

The girls have different moods

Summer Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Every move you make I' ll be watching you

Bianca Liverdust(23)

Image and video hosting by TinyPic

Wanna play a love game?





credits
Design:murderscene
Help:xoxo

18.poglavlje
utorak, 11.08.2009.


„Možeš sama?“ –upitala me Summer.
Okrenula sam se prema njoj i klimnula glavom. Nasmiješila mi se, pozdravila i nastavila voziti dalje. Bila je kasna noć, a mi cure smo se dogovorilie za ženski izlazak. Summer je bila ta koja je vozila, a to je značilo da jedina nije pila. Popila sam nešto nakon dugo vremena. Pretjerala sam, ponovno, pošto sam mislila da znam svoju granicu. Zapravo, pila sam previše, ali ništa nisam shvatila sve dok nisam ušla u auto, pa me zbog toga Summer pitala mogu li sama.
Jedva sam se popela stepenicama do ulaza, nagnula sam se na vrata i tražila ključ po torbici. Napokon sam ga pronašla, pa sam otključala vrata i zatvorila ih polako kako ne bih probudila ukućane. Paxton je rekao da će on ostati s Amber kako bi se ja mogla zabavljati i da neće biti sam pošto je Caleba pozvao kod sebe. Polako sam se penjala na kat, lagano sam otvorila vrata sobe u kojoj mi je nečakinja spavala i otišla sam do svoje kad sam se uvjerila da spava. Bacila sam odjeću na pod, uzela čistu i krenula se istuširati. Morala sam se malo otrijezniti kako mi ne bi bilo loše kao inače i doista mi je mlaki tuš pomagao na kraju jeseni, kad je vani bilo prehladno.
Odlazila sam prema svojoj sobi i onda pogledala u Paxtonova vrata. Polako sam im se približila i otvorila ih. Spavao je. Gledala sam u njega i nisam mogla maknuti pogled. Bio je tako sladak, neodoljivo sladak kao i prvog trenutka kad sam vidjela. Ušla sam tiho u njegovu sobu kako ga ne bih probudila, približila se njegovom krevetu i popela polako i oprezno. Odjednom je upalio svijetlo i držao pištolj upren u mene. Odahnuo je.
„To si samo ti.“ –maknuo je pištolj i stavio ga natrag u ladicu dok sam ja šokirano gledala u njega.
„Što je to bilo?“ –upitala sam ga dok mi je glas drhtao od straha i šoka.
„Trebam se zaštititi ako lopov dođe!“
„Što da je bila Amber?“
„Amber već neko vrijeme spava i ulazila bi puno tiše nego ti.“
„Ti nisi normalan!“
„Ja?“ –uzvratio je. „Ti nisi normalna što mi u tri ujutro dolaziš u sobu! Što želiš?“
„Znam da je možda prekasno za pričanje i... da možda ne bi sada bilo vrijeme za to, ali... pijana sam i kad sam pijana mogu lakše reći u facu što mislim!“ –uzdahnula sam.
„Sada želiš pričati?“
„Da.“
„O čemu?“
„Žao mi je što sam bila takva prema tebi, ali jednostavno si me povrijedio svojim ponašanjem. Bila sam ljuta na tebe jer si poljubio Corinnu, a još više na sebe jer sam ti to dopustila! Dopustila sam ti da se zaljubim u tebe, Paxton.“
„Nisi mi dopustila da ti objasnim što se dogodilo one večeri.“ –odmahnuo je glavom.
„Šuti...“ –prekinula sam ga. „Spavala sam s onim likom samo kako bih ti se osvetila. Mislila sam da ću se tako lakše osjećati, da ćeš se i ti osjećati loše kao i ja, ali očito tebi nikada nije bilo stalo!“
„Gia...“
„Želim te ponovno, Paxton. Želim ponoviti onu večer!“
„Gia... molim te, idi spavati. Previše si popila...“
„Boli me briga. I zadnji put sam popila, pa sam to htjela!“
„Molim te!“
Približila sam mu se. Nisam ga željela slušati jer me nije bilo briga što ću, najverojatnije, ponoviti još jednom istu pogrešku. Htjela sam to s njim više nego što sam htjela prvi put jer me užasno privlačio. Poljubila sam. Nije se micao i uzvratio mi je poljubac, zagrlivši me oko struka. Ljubio me stravstvenije nego prošli put, a odjednom je stao i dignuo se s kreveta.
„Ne mogu, oprosti.“ –spustio je pogled. „Mislim da bismo o tome trebali pričati kad si trijezna jer ne znam da li bi me i sutra mogla optužiti da sam te iskorištavao!“
„Žao mi je, Pax.“ –gledala sam u njega.
„Slobodno nastavi spavati ovdje. Ja ću na trosjedu!“ –otvorio je vrata i izašao iz sobe.
Ostala sam ukočeno. Nisam mogla vjerovati da me nije želio, da me odbio. Suze su mi došle na oči jer nisam očekivala da bi tako mogla završiti jedna prekrasna večer. Spustila sam glavu na njegov jastuk, uživala u mirisu muškog parfema i zatvorila oči.

Probudila sam se u njegovom krevetu. Glava me ponovno užasno boljela, pa sam se dignula i što prije otišla do kupatila kako bi popila tabletu. Neko vrijeme sam se gledala u ogledalo i pitala samu sebe tko sam ja, zašto sve to činim kad me on ne želi... ne više. Znala sam da sam ja zbog toga kriva. Niti ja ne bih bila s dečkom koji bi mi napravio toliko problema, koji me ne bi želio slušati kad bi mu željela objasniti kako stvari stoje, a onda mi se pijan stvori u sobi, želi pričati sa mnom... Bila sam loša osoba sama sebi. Uzdahnula sam i izašla iz kupatila, te se spustila niz stepenice. Vidjela sam Paxtona u dnevnom boravku, pa sam ušla u kuhinju. Morala sam ga izbjegavati pošto nisam znala kako bi se mogla ponašati prema njemu nakon svega što sam mu priredila. Čula sam škripanje vrata. Okrenula sam se i ugledala Paxtona na ulazu. Ušao je u kuhinju i krenuo prema aparatu za kavu, a ja sam pratila njegove poteze. Bilo mi je užasno neugodno, pa sam krenula prema izlazu jer sam se morala maknuti od njega. Osjetila sam kako me njegova ruka zaustavila. Spustila sam pogled prema njoj, a onda se okrenula iza sebe i pogledala ga.
„Mislim da trebamo pričati.“ –rekao mi je.
„Mislim da smo pričali o svemu jučer.“ –otrgnula sam si ruku i nastavila svojim putem.
„Što bi to trebalo značiti?“ –zaustavio me.
„Molim te, pusti me da prođem.“
„Neću dok ne popričamo!“
„Nemamo o čemu pričati!“
„Kad si bila pijana si željela pričati sa mnom. Pričaj i sada kad si trijezna!“
„Već mi je sada previše neugodno. Molim te, pusti me da idem!“
„Neugodno zbog čega?“
„Ispala sam glupača sinoć i... žao mi je što sam morala tako upasti usred noći. Tražila sam previše! Znam da sam pretjerala!“
„Gia, doista mi je stalo do tebe!“ –uzdahnuo je.
„Zašto si se onda tako ponašao sinoć?“ –viknula sam. „Zašto me nisi htio?!“
„Htio sam te, Gia, i to više nego što misliš!“ –uzdahnuo je.
„Zašto si se onda onako ponašao prema meni?!“
„K vragu, Gia!“ –viknuo je. „Što očekuješ od mene, ha?! Što želiš?! Reci mi i onda napokon možemo pričati!“
Spustila sam pogled. Što sam željela? Željela sam njega... U trenutku kad sam mu to željela reći, zasvirao mu je biper. Izvadio ga je iz džepa i pogledao broj, nakon čega je podignuo slušalicu telefona i utipkao broj kojeg je vidio na njemu.
„Da?“– javio se. „Molim?_ Kad?_ Aha._ Loše, znam!_ Ok._ Ok!_ Pošaljite nekoga po mene!“
Spustio je slušalicu. Vidjela sam zabrinutost na njegovom licu. Izašao je iz kuhinje, a ja sam ga slijedila. Htjela sam znati što se dogodilo s njim, tko ga je nazvao, zašto je bio tako zabrinut.
„Tko te nazvao?“ –upitala sam ga.
„Ethen!“ –odgovorio mi je i otvorio vrata svoje sobe.
„Zašto?“ –ušla sam za njim.
„Serijski ubojica je pobjegao iz zatvora.“ –vadio je pištolj iz ladice i stavljao ga u futrolu.
„I kakve ti imaš veze s tim?“
„Idem u potjeru.“
„Molim?“ –šokirala sam se. „Ti to ozbiljno?“
„Ne razumijem zašto bih se šalio oko toga?“ –pogledao me zbunjeno, uzeo jaknu sa kreveta i izašao iz sobe.
„Ne možeš ići!“ –jurila sam za njim.
„Pa to mi je posao.“
„Umrijet ćeš!“
„Tko kaže?“
„Molim te, Pax... Slušaj me! Nemoj ići!“
„Gia, prestani, ok?“ –okrenuo se prema meni začuđeno. „Neće mi se ništa dogoditi!“
Spustila sam pogled. Nisam mogla vjerovati da odlazi, da ga možda više nikada neću vidjeti. Znala sam dobro kako može završiti potjera za ubojicama, kriminalcima i znala sam da se puno njih nije vratilo živo doma. Nisam htjela da se to dogodi i njemu, a znala sam koliko je on bio tvrdoglava osoba i da me neće poslušati. Čula sam škripanje vratiju i podignula sam pogled. Ugledala sam Paxtona na ulazu kako gleda u Amber. Začudila sam se, kao i on.
„Vratit ćeš se...?“ –upitala ga je iznenada.
Šokirali smo se. Pogledali smo jedno u drugog. Oboje smo bili zbunjeni i nismo mogli vjerovati da je Amber progovorila. Požurila sam korak niz stepenice i prišla sam im. Gledala sam u nju, a oči su mi se punile suzama. Paxton se sagnuo i snažno ju zagrlio.
„Vratit ću se, malena...“ –dignuo ju je sa poda i pružio mi ju.
Poljubila sam ju i pogledala u njega. Gledao me tužno, zamišljeno, a onda je spustio pogled i sišao niz stepenice. Izašla sam za njim i gledala u njega. Ulazio je u Ethenov automobil. Pogledao me još jednom, pozdravio me i nasmiješio mi se. Najvjerojatnije me htio smiriti jer se vidjelo po meni koliko sam shrvana, koliko se ne slažem s time što je otišao. Uzdahnula sam i zatvorila vrata nakon što se automobil udaljio. Spustila sam Amber na pod i nasmiješila se. Progovorila je... napokon!


| 00:14 | Komentari (8) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.