Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Gia Emett (25)
Image and video hosting by TinyPic

...and I will always love you!

Paxton Emett(30)
Image and video hosting by TinyPic

You are my life now!

Caleb Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Oh, cant you see, You belong to me

Amber (9)
Image and video hosting by TinyPic

I love you!

Julia Keten(32)
Image and video hosting by TinyPic

Live your life!

Lena Konti(29)
Image and video hosting by TinyPic

Everything's gonna be allright!

Carlo Bulti(36)
Image and video hosting by TinyPic

I'm the boss!

Ethan Lorens(28)
Image and video hosting by TinyPic

The girls have different moods

Summer Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Every move you make I' ll be watching you

Bianca Liverdust(23)

Image and video hosting by TinyPic

Wanna play a love game?





credits
Design:murderscene
Help:xoxo

16. poglavlje
četvrtak, 06.08.2009.
Društvo s posla me nagovorilo da izađem s njima u disko i karaoke bar iako je Paxton morao ići s nama. Morala sam pristati pošto bi me inače sami odvukli. S nama su bili Ethen Lorens i Lena Konti, kolege s posla.
Ethen je visoki dečko crne kose, tamnih očiju i odlično građen. Jako je simpatičan. Prije, kad Paxtona još nije bilo s nama, odlazili bismo češće po barovima, diskotekama i večinom bi plesala s njim kad se nikom drugom ne bi dalo. Uvijek je bio raspoložen za zabavu, smijeh i uživanje, a ja sam bila istog karaktera poput njega, pa smo se odlično slagali.
Lena je bila jako mirna i tiha cura mojih godina. Nedavno se preselila iz Kine, pa joj je valjda to bio problem. Nije se mogla opustiti u društvu iako smo joj mi pokušavali pokazati da se nema zbog čega bojati i da se može opustiti s nama. Imala je predivnu smeđu kosu i crne oči. Bila je jako zgodna i preslatka.
Prvo smo išli u karaoke baru gdje smo pili puno alkohola, osim osoba koje su vozile, to su bili Paxton i Carlo. Carlo je dobio zadatak da odbaci Lenu, Juliu i Ethena žive i zdrave doma. Zabavljali smo se, barem ja jesam. Nisam previše razmišljala o Paxtonu jer sam htjela samo uživati bez ikakvih problema i glupih razmišljanja o njemu.
„Tko će biti tako hrabar da dođe ispjevati jednu pjesmu?“ –upitao je voditelj na bini.
Svi su se okretali, ali nitko se nije javljao. Pogledala sam u Paxtona. Bila sam podosta pijana, a on me samo promatrao. Odmahnula sam glavom. Trebala sam mu nešto napraviti, trebala sam ga povrijediti kao što je i on mene povrijedio prije nekoliko dana. Dignula sam se dok me društvo šokirano gledalo. Pogledala sam u Paxtona i nasmiješila sam mu se. Nije ni znao što ga je čekalo. Krenula sam prema pozornici, popela sam se na nju i ljudi su mi zapljeskali valjda jer sam bila jedina koja je odlučila pjevati i to u pijanom stanju. Izabrala sam pjesmu od Natashe Thomas – Skin deep koju sam inače slušala kad sam bila mala. Posjećala me na situaciju u kojoj sam se snašla, pa sam znala da bi mu mogla dokazati neke stvari. Melodija je počela, a uz nju sam ja počela pjevati.
„You're telling me that I'm your queen, that nothing matches me. You're making me feel like a dream, the way you flatter me. Are you just another fake, or something special? You're telling me that I'm too cool, you say I'm beautiful. I gotta tell you I'm no fool, I'm kinda cynical. Boy have you got what it takes. Something special!“ –primjetila sam kako me gledala.
Znala sam da shvaća za koga je, da je za njega dok mi je društvo pljeskalo, a ja sam se osjećala... posebno jer sam mu dokazivala kako se osjećam u onom trenutku, što što mislim o cijeloj situaciji.
„Don't think this beauty's skin deep. I need more than you're giving me. Skin deep!“ –nastavila sam pjevati refren.
Dok su svi pljeskali i derali se, pogotovo ovi moji s posla, on je bio ozbiljan i nije skidao pogled s mene. Predpostavljala sam da je ljut, da mu nije svejedno, a meni je bilo drago. Napokon sam se osjećala bolje što se njega tiče. Povrijedila sam ga i to mi je bio cilj iako sam razmišljala, o samoj sebi, koliko sam zapravo glupa što se tako ponašam, ali... Nisam mu mogla dopustiti da me vrijeđa i da prođe nekažnjeno.
Kad sam završila s pjevanjem, društvo se dignulo na noge i počelo mi pljeskati. Nasmiješila sam se, zahvalila im i polako se spustila niz stepenice dok mi se već vrtilo u glavi.
„Ti nisi normalna!“ –rekao mi je Ethen.
„Zašto?“ –sjela sam kraj njega.
„Pa pogledaj što si napravila. Podigla si cijeli kafić na noge!“
„Ma zna se tko je najbolji!“
„Naravno.“ –rekla je Lena.
„Hej, hoćemo u disko malo plesati? Želim se zabavljati.“ –uzvratila je Julia.
„Ja sam za!“ –rekla sam.
„Ma ti kad se napiješ si uvijek za.“ –Carlo mi se nasmiješio.
„Nego šta.“ –nacerila sam se. „Hoćeš me ti voziti, molim te?“
„Može.“ –rekao je. „Ethen, ideš ti onda s Paxtonom da ne bude sam?“
„Nema problema!“ –slegnuo je ramenima.
Dignuli smo se sa mjesta, otišli platiti podosta veliki račun kojeg smo napravili i izašli smo iz kafića. Primjetila sam da me Paxton cijelo vrijeme gleda, a ja sam nastavila hodati prema Carlovom automobilu uzdignute glave. Nisam mu mogla dopustiti da me dokrajči... ne opet.

Automobile su parkirali ispred najboljeg diska, od deset koji smo imali u gradu. Izašli smo iz auta i krenuli prema ulazu. Neko vrijeme smo morali pričekati u redu pošto je previše ljudi dolazilo ondje. Napokon smo uspjeli ući, pa smo odmah odjurili prema šanku naručiti alkoholno piće. Nastavila sam piti, ubacivati u sebe razno piće. Nije me bilo briga ako se napijem jer sam u onom trenutku, u dobrom društvu, uživala.
„Hej, je li netko za ples?“ –upitala sam.
„Umorna sam.“ –odgovorila je Lena.
„Previše mi se vrti u glavi, pa je najbolje da se smirim.“ –pogledala me Julia.
„Ethen?“ –osmijehom sam se okrenula prema njemu.
„Ajde, ajde... Iako mislim da bi se trebala odmarati.“ –rekao je.
„Ma idemo!“ –povukla sam ga sa sobom.
Otišli smo među ekipu na plesnom podiju. Ethen je inače bio jako dobar i izvrstan plesač, pa sam uživala s njim. Cijelo vrijeme sam gledala prema Paxtonu. Htjela sam znati da li mu smeta što plešem s drugim, ali on je samo pričao s Carlom. Bila sam tužna. Zašto me više nije primjećivao? Zašto se ponašao tako distancirano?
„Gia, dobro si?“ –upitao me Ethen.
„Vrti mi se previše u glavi.“ –odmahnula sam glavom.
Uhvatio me prije nego sam pala na pod. Primjetila sam kako zove nekoga. Pričao mi je nešto, ali vidjela sam ga mutno i jedva sam ga čula od preglane glazbe koja je odjekivala cijelim diskom. Netko me uhvatio za ruke. Podignula sam pogled. Julia i Lena su me vodile prema izlasku. Pazile su na mene i držale me čvrsto kako ne bih pala na pod. Noge su mi klecale. Bilo mi je užasno loše. Znala sam da nisam trebala pretjerivati s glupim alkoholom, ali nikako da to naučim na vrijeme.
„Dobro si?“ –Lena me stavila na kamen kako bih negdje mogla sjediti.
„Kako može biti tako miran?“ –gledala sam ispred sebe.
„Tko?“
„Paxton!“
„Kakve sad Pax ima veze?“ –zbunjeno će Julia.
„Mislila sam da će mu smetati što plešem s Ethenom, ali on je bio tako miran.“ –nastavila sam.
„Pax je dečko o kojem si mi pričala?“
„Da.“ –klimnula sam glavom. „Kako može biti tako hladan!“
„Pa... Vjerojatno mu je smetalo, ali dečki to nikada ne pokazuju, Gia. Vole biti čvrsti iako znaju da ne mogu, ali pokušavaju!“
„Povrača mi se!“ –uzvratila sam i okrenula se.
Morala sam izbaciti sve iz sebe kako bi mi bilo bolje. Njih dvije držale su mi stvari i kosu kako se ne bih zaprljala. Bilo mi je tako slabo da sam mislila kako bi mogla pasti u nesvijest. Previše sam popila. Znala sam to.
„Mrzim ga...“ –nastavila sam pričati kad mi je bilo malo bolje. „Mrzim to što ga ne mogu zaboraviti.“
„Samo se ispovračaj i bit' će ti bolje.“ –rekla mi je Julia.
Odmahnula sam glavom, okrenula se i ponovno povratila.
„Hej!“ –začula sam Lenin glas.
„Idite.“ –čula sam i Paxtonov. „Ja ću se pobrinuti za nju.“
„Odbacit ćeš ju doma?“ –upitala ga je Julia.
„Naravno. Bez brige! Bit' će ona dobro.“
„Vidimo se!“ –pozdravile su ga.
Čula sam kako je uzdahnuo, a onda mi se približio i potapšao me po ramenu. Podignula sam pogled prema njemu. Vidjela sam ga mutno, pa sam morala zatvoriti jedno oko kako bi ga vidjela bolje.
„Idemo doma.“ –rekao mi je.
Obgrlila sam ga oko vrata, a on me podignuo s kamena. Nosio me do njegovog automobila, pa me spustio na pod kako bi otvorio suvozačeva vrata. Smjestio me na sjedalo, stavio pojas i onda je ušao preko vozačevih vrata. Okrenula sam se prema njim, a on me samo pogledo, odmahnuo glavom i vozio. Zatvorila sam oči. Više ih nisam mogla držati otvorene.


| 00:52 | Komentari (14) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.