Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Gia Emett (25)
Image and video hosting by TinyPic

...and I will always love you!

Paxton Emett(30)
Image and video hosting by TinyPic

You are my life now!

Caleb Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Oh, cant you see, You belong to me

Amber (9)
Image and video hosting by TinyPic

I love you!

Julia Keten(32)
Image and video hosting by TinyPic

Live your life!

Lena Konti(29)
Image and video hosting by TinyPic

Everything's gonna be allright!

Carlo Bulti(36)
Image and video hosting by TinyPic

I'm the boss!

Ethan Lorens(28)
Image and video hosting by TinyPic

The girls have different moods

Summer Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Every move you make I' ll be watching you

Bianca Liverdust(23)

Image and video hosting by TinyPic

Wanna play a love game?





credits
Design:murderscene
Help:xoxo

3.poglavlje
srijeda, 28.10.2009.
Bio je lijep osjećaj probuditi se slijedeći dan i vidjeti prsten na ruci. Paxton je radio jutarnju smjenu, pa nisam mogla uživati s njim, ali zato smo ležali na kravetu i pričali do kasno u noći. Jedva sam mogla zaspati pošto sam bila jako uzbuđena zbog toga što me Pax zaprosio i nisam mogla opisati koliko sam presretna bila. Osmijeh nikako nije izlazio s lica, a niti sam željela da nestane pošto sam bila oduševljena i... jednostavno sam bila toliko sretna da sam to svima morala pokazati.

***

Kad sam Amber odbacila u školu, otišla sam odmah u trgovački centar kako bi kupila sve potrebne stvari za kuću. Parkirala sam automobil na njihovo ogromno parkiralište, pa sam zaključala vrata i krenula prema ulazu nadajući se da ću što prije biti gotova pošto sam vidjela da ima previše automobila ispred njega. Klizna su se vrata otvorila, pa sam ušla i odmah krenula prema policama kako bi kupila sve što mi je trebalo, ali uzela sam prije toga kolica pošto sam znala da će potrajati jer sam dosta toga trebala kupiti.
„Gia?“ –čula sam poznati glas.
Okrenula sam se i ugledala Juliu iza sebe. Nasmiješila sam joj se, kao i ona meni, te je krenula prema meni i poljubila me u obraz.
„Izgleda da smo se vidjele puno prije nego što sam mislila!“ –nasmiješila mi se.
„Istina!“ –klimnula sam glavom. „I ti došla u kupovinu?“
„Da, ali ne za sebe nego za dečke s posla!“ –objasnila mi je. „Moram im kupiti sve potrebno za ured i krofne!“
„Opet tebe tjeraju?“ –zahihotala sam se.
„Nažalost!“ –uzdahnula je. „Ti? Kupuješ za kuću?“
„Aha!“ –prošla sam rukom kroz kosu.
„Čekaj, čekaj!“ –zaustavila mi je ruku i pogledala u prsten, te u mene. „Što je ovo?! Gia?!“
„Paxton me zaprosio!“ –rekla sam joj nasmiješeno.
„Molim?!“ –proderala se.
Pogledala sam oko sebe i shvatila koliko ljudi gleda prema nama. Nacerila sam se i pozdravila ih, a oni su nastavili dalje vjerojatno jer im je bilo neugodno zbog toga što su buljili u nas. Okrenula sam se prema Juliji koja je šokirano i otvorenih ustiju gledala u mene kao da ne može vjerovati što je upravo doznala, a onda joj se osmijeh razvukala od uha do uha, te me snažno zagrlila.
„Ne mogu vjerovati!“ –zahihotala se. „Presretna sam!“
„Zamisli onda kako se ja osjećam!“ –nasmiješila sam joj se.
„Mogu ti biti djeveruša?!“ –nacerila se.
„Da, ali još ne znam kad će vjenčanje, zato se smiri.“
„Ne mogu vjerovati! Waw! Kako super! Znala sam ja da ćete se vi vjenčati! Stvoreni ste jedno za drugog!“
„Uzbuđenija si od mene!“
„Pa kad ne mogu vjerovati i kad si mi postala jako draga u ovih pet godina!“ –snažno me ponovno zagrlila. „I ne znam zbog čega mi nije rekao jutros da ste zaručeni!“
„Ma... zapravo...“ –promrmljala sam. „Htjeli smo pozvati sve bližnje večeras kod sebe da vas počastimo i kažemo!“
„Oh... znaći, pokvratila sam vam iznenađenje!“
„Recimo, ali nema veze! Samo nemoj nikome govoriti!“
„Možeš biti sigurna da će vaša tajna biti na sigurnom sa mnom!“
„U redu. Javim ti onda kad da dođeš k meni!“ –rekla sam joj.
„Nema frke!“ –namignula mi je, te me poljubila u obraz. „Vidimo se navečer!“
„Bok!“ –mahnula sam joj.
Ona je nastavila svojim putem, a ja sam i dalje tražila po policama stvari koje su mi kod kuće nedostajale i znala sam da će račun biti dosta visok pošto su kolica bila skoro puna. Kad sam napokon shvatila da mi je dosta to što sam uzela, krenula sam prema kasi na kojoj sam čekala red i znala sam da će potrajati, ali nigdje mi se nije žurilo. Čekajući u red, promatrala sam ruku i prsten na njih. Srce mi je ubrzano zakucalo kad sam pomislila da ću uskoro biti njegova žena, a to sam oduvijek željela i maštala iako mu niti jednom nisam to spomenula pošto sam mislila da bi se mogao uplašiti i pobijeći od mene.

***

Sjela sam u dnevni boravak nakon što sam iz pet vrečica izvadila sve što sam kupila. Trebalo mi je dosta vremena da sve to obavim pošto sam čak i previše stvari kupila, ali bilo mi je drago jer mi je vrijeme brže prošlo. Pogledala sam na sat i bilo je dvanaest, pa sam uskoro trebala krenuti po Amber kojoj Paxton i ja još nismo rekli da se ženimo, ali namjeravali smo čim se on vrati s posla. Upalila sam televiziju kako bi pogledala što ima na televiziji, ali ništa posebnog nije bilo i nisam pronašla ništa što bi me natjeralo da pogledam odrečeni televizijski program, pa sam odlučila staviti glazbeni i nazvati Summer kako bi joj javila za večeru. Uzela sam bežićni telefon, te sam utipkala njen kućni broj.
Kuća Emettovih, izvolite?“ –javila se gđa Willas.
„Dobar dan, ovdje Gia. Mogu li dobiti Summer?“ –upitala sam.
Samo trenutak.
„U redu.“
Dok sam slušala kako nekamo hoda vrtila sam pramenove svoje kose i gledala u jedan od najglupljih spotova kojeg sam ikada vidjela na televiziji. Ponekad bi se pitala kako netko može napraviti glupi spot ili glupu pjesmu, te se proslaviti time. Paxton je uvijek ponavljam da se zamaravam glupostima, a očito je imao pravo.
Gia?“ –čula sam Summerin glas.
„Hej, hej!“ –javila sam se nasmiješeno. „Pa kako si?“
„Ja sam odlično. Upravo sam Jilly okupala, pa oprosti što si me dugo čekala! Ti? Nismo se nekoliko dana čule, a niti vidjele!
„Ja sam odlično! Reci mi samo što Caleb i ti radite večeras!“
Ništa posebno. Zašto?
„Mislila sam da dođete kod nas na večeru!“
Oh, može, ali samo reci kada!
„Ti paše u osam?“
Da, da!
„Onda se vidimo u osam!“
Odlično! Vidimo se! Bok!
Nasmiješeno sam spustila slušalicu pošto sam znala da nimalo ne sumnja da će uskoro dobiti šokandu, ali pozitivnu vijest. Jedva sam čekala vidjeti njenu reakcije kad dođe i kad joj kažemo da se uskoro udajem. Sjećam se kako je ponavljala da jedva čeka da se ja udam kako bi mi pomagala u pripremama, a pošto je bila moja najbolja prijateljica već deset godina, naravno da će mi najviše pomagati pogotovo jer ću najviše luditi, a i obećala mi je kako će biti uz mene kao što sam ja bila uz nju. Nasmiješila sam se i nadala se da ne ću biti toliko luda poput nje da ću se derati na svih oko sebe, a tada će me ljudi mrziti i ići ću im na živce.

***

Dok je Amber gledala televiziju ja sam pazila da ručak za Paxtona ne izgori pošto sam mu morala podgrijati jučerašnju hranu koja se nije cijela pojela. Smatrali smo da je glupo raditi novu hranu i bacati onu od dana prije, pa sam se morala samo pobrinuti za večeru. Čula sam kako se vrata otvaraju, pa sam se nasmiješila i izašla iz kuhinje, te ugledala svog budućeg muža kraj ulaznih vratiju. Nasmiješio mi se i skinuo je jaknu koju je objesio na vješalicu.
„Ciao, buduću mužu!“ –nasmiješeno sam mu se približila.
„Bok, buduća ženo!“ –namignuo mi je, obgrlio me oko struka i utisnuo jedan dugi poljubac na usne. „Dogovorio sam se s ekipom da dođu u osam!“
„I ja sam javila Summer i Juliji!“
„Juliji?“
„Da. Vidjela sam je u trgovačkom centru!“ –odgovorila sam. „Nažalost, skužila je prsten prije nego sam im rekla, ali nema veze! Rekla je da nikome neće reći!“
„Dobro!“ –klimnuo je glavom i provirio u dnevni boravak. „Bok, Amber!“
„Bok, Pax!“ –mahnula mu je, te je nastavila pisati zadaću uz televiziju.
„Idem se ja istuširati, pa dolazim odmah!“ –okrenuo se prema meni i poljubio me.
Klimnula sam glavom i vratila se u kuhinju kako bi provjerila da li je hrana bila dovoljno zagrijana, a onda sam spremila stol kako bi sve bilo gotovo kad Paxton siđe niz stepenice.

***

Stol je bio spreman. Paxton mi je pomogao oko večere, pa je nakon toga sjedio ispred televizije i gledao jedan zanimljiv film kojeg sam i ja gledala, ali svako toliko sam morala provjeravati krumpir i meso u rerni pošto sam bila sigurna da su svi to voljeli. Naravno, spremila sam juhu i salatu, te malo razne salame i sira koj isu već u tanjuru stajali na stolu kako bismo pojeli prije glavne večere.
Čula sam kucanje na vratima, pa sam se okrenula i izašla iz kuhinje, te sam primjetila kako Paxton izlazi iz dnevnog boravka. Nasmiješili smo se jedan drugome i pogledali prema vratima, te ponovno jedan u drugoga. Oboje smo požurili korak i, gurajući se uz smijehove, otvorili vrata.
„Hej!“ –nasmiješeno smo pozdravili Summer i Caleba.
Caleb se, otkad je svaki dan po nekoliko puta trenirao, proširio dosta i postao je ogroman... ili sam možda ja bila previše mala nasprem njega. Caleb je u ruci držao Jilly koja je nasmiješeno mahala svojim rukama prema ujku. Paxton se nasmiješio, uzeo ju je i poljubio u čelo. Oduvijek sam znala da će on biti dobar otac ubuduće.
„Jesmo li vas prekinuli u nečemu?“ –upitala me Summer ulazivši u kuću.
„Ne, ne. Ja upravo pregledavam večeru, a on je gledao televiziju!“ –odgovorila sam. „Kako s, Caleb?“
„Dobro!“ –klimnuo je glavom. „Malo sam umoran jer sam se malo prije vratio sa treninga, ali inače sam super!“
„Hajde, hajde! Kao da ti je problem trenirati! Već si se trebao naviknuti!“ –Paxton ga je udario po leđima.
„Nisam rekao da se nisam naviknuo nego sam rekao samo da sam umoran!“
„Pax, idi kod Amber i reci joj neka se igra s Jilly!“ –uzvratila sam.
Klimnuo je glavom i popeo se stepenicama do kata gdje se Amber igrala s barbikama. Nasmiješeno sam pogledala u Summer koja je ušla u dnevni boravak osmijehom na licu. Ubrzo nakon njihovog dolaska u posjet su mi došli Carlo, Ether, Julia i Lena, pa smo sjeli za stolom razgovarajući i smijući se. Još nitko od njih nije primjetio, na svu sreću, da nosim zaručnićki prsten, pa se iznenađenje nije pokvario.
„Hvala što si nas pozvala, Gia!“ –rekla mi je Lena osmijehom. „Baš nisam znala što raditi večeras i razveselila sam se kad sam vidjela tvoju poruku!“
„Mogu reći da sam se začudio kad nas je Pax pozvao k vama, ali pretpostavio sam da smo ti nedostajali, pa si nas htjela vidjeti!“ –nadodao je Ethen namignuvši mi.
„Pa kad mi vi niste nedostajali?“ –nacerila sam se.
„Bez brige! Uskoro se vraćaš na posao!“ –nadodao je Carlo.
„I ne znaš koliko jedva čekam jer mi je doma bilo užasno dosadno!“ –nastavila sam.
„Ali postoji razlog zbog kojeg smo vas pozvali!“ –Paxton nas je prekinuo.
Ostali su se okrenuli prema nama i sa zanimanjem su čekali da im otkrijemo pravi razlog zbog čega smo ih pozvali na večeru. Pogledala sam nasmiješeno u njega i klimnula sam glavom kako bi mu dala znak da bez problema može reći da se uskoro ženimo.
„Gia i ja se uskoro ženimo!“ –objavio je ponosno moj budući muž.
„Molim?!“ –šokirano su nas pogledali, a onda im se osmijeh razvukao od uha do uha.
U toliko velikoj brzini su nam čestitali da nisam mogla shvatiti niti jednu riječ koji su u onom trenutku izgovorili, ali vidjela sam po njima da im je neopisivo drago zbog nas dvoje.
„Oprosti, Pax, ali ovo moram reći!“ –iznenada je uzvratio Caleb. „Ja sam za ovo znao još odavno!“
„Kako si ti to znao?“ –žena ga je šokirano pogledala.
„Paxton mi je rekao što namjerava još prije dva tjedna!“
„I nisi mi rekao?!“
„Ne jer bi joj sigurno rekla!“
„Ne bih!“ –promrmljala je namrgođeno.
Nasmiješili smo se njenom izrazu lica, a Caleb ju je poljubio. Bila sam sretna što su sada svi oko mene znali za najnoviju vijest i što su bili sretni za nas dvoje, a ja nisam niti mogla opisati kolika je moja sreća bila i kako sam se osjećala.


| 09:06 | Komentari (21) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.