Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Gia Emett (25)
Image and video hosting by TinyPic

...and I will always love you!

Paxton Emett(30)
Image and video hosting by TinyPic

You are my life now!

Caleb Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Oh, cant you see, You belong to me

Amber (9)
Image and video hosting by TinyPic

I love you!

Julia Keten(32)
Image and video hosting by TinyPic

Live your life!

Lena Konti(29)
Image and video hosting by TinyPic

Everything's gonna be allright!

Carlo Bulti(36)
Image and video hosting by TinyPic

I'm the boss!

Ethan Lorens(28)
Image and video hosting by TinyPic

The girls have different moods

Summer Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Every move you make I' ll be watching you

Bianca Liverdust(23)

Image and video hosting by TinyPic

Wanna play a love game?





credits
Design:murderscene
Help:xoxo

7. poglavlje
petak, 13.11.2009.
*Posvečeno svim mojim čitateljima. Zašto? Jer trpite moje učestale posteve. :D
Volim vas zbog toga. :*


Trznula sam se iz sna kad sam čula budilicu koju sam odmah ugasila. Pogledala sam kraj sebe i Paxtona ondje nije bilo. Bila sam jako zbunjena pošto sam inače ja bila ta koja je bi se prva probudila dok bi on mirno spavao kraj mene kao da ništa nije čuo. Možda se probudio prije kako bi napravio kavu i onda krenuli prema njegovim roditeljima pošto je subota došla prije nego što sam očekivala. Pospano sam se dignula iz kreveta i uzela odjeću kako bi se otišla istuširati prije puta. Izašla sam iz sobe i prvo otišla provjeriti da li Amber spava. Polako sam otvorila vrata sobe kako ju ne bi probudila i nasmiješila se kad sam primjetila kako slatko spava. Jedva sam čekala imati svoje dijete kako bi se i za njega brinula od malih nogu.
Zatvorila sam vrata jer ju nisam smjela probuditi pošto još nije bilo vrijeme za polazak, a zatim sam se okrenula i otišla prema kupatilu. Otvorila sam vrata i onda primjetila kako se Paxton tušira. Odmahnula sam glavom pošto nikada neće naučiti da bi vrata trebao zaključavati kako Amber ne bi slučajno ušla. Ponavljala sam mu to možda tisuću puta, ali očito mu kroz jedno uho uđe, a kroz drugo izađe. Zatvorila sam vrata i zaključala ih pošto sam ga odlučila iznenaditi. Vragolasto sam se nasmiješila i skinula odjeću sa sebe, te ju stavila na perilicu za rublje i krenula prema tuš kabini. Kad sam otvorila vrata pogledao je zbunjeno u mene, a onda mi se nasmiješio.
„Nikada nećeš naučiti zaključavati vrata, jelda?“ –prostrijelila sam ga pogledom.
„Oprosti!“ –promrmljao je. „Uvijek zaboravim!“
„Ma nije problem za mene nego ne želim da Amber vidi nešto krivo!“
„Dobro, dobro! Sada ćeš se istuširati da ti pustim vodu?“
„Mislila sam da se okupamo zajedno. Znaš, kao u starim dobrim vremenima!“
Nacerio mi se, a ja sam mu namignula. Zatvorio je vrata tuš kabine, prislonio me na pločice koje su se ugrijale pošto je vjerojatno neko vrijeme proveo pod tušem, te me počeo ljubiti po vratu dok sam ja noktima prolazila po njegovim leđima.

***

Paxton i ja sjedili smo u dnevnom boravku i, uz upaljenu vatru u kaminu, gledali televiziju. Smatrali smo da još nije vrijeme za polazak pošto je pljuštilo i trebali smo pričekati da se nevrijeme malo smiri kako bismo krenuli pošto nije bilo najljepše vrijeme za polazak i dopustili smo Amber da još neko vrijeme spava. Kako mi je bilo hladno, unatoč vatri koja je gorila nedaleko od mene, pokrila sam se debelom dekom i nagnula se na Paxtonovo rame, a on me obgrlio tom rukom. Uživala sam u takvim trenutcima pošto smo često bili s cijelim društvom, a ovakvo vrijeme smo rijetko nalazili jer smo uvijek bili u pokretu. Sada sam se osjećala odlično u njegovom zagrljaju, kao i inače. Obožavala sam ga osjetiti kraj sebe, znati da je tamo i da me nikada neće napustiti, a to je ono što sam oduvijek željela osjetiti. Paxton mi je davao jednu veliku ljubav i uz njega sam se uvijek osjećala zaštićenom.
„O čemu razmišljaš?“ –upitao me.
„O tome koliko sam sretna što te imam!“ –pogledala sam ga nasmiješeno.
„Gia, zapravo... ja sam sretan što te imam!“
„Ne, Pax! JA sam ta koja je sretna što te ima nakon svega što sam ti napravila i priredila!“
„Gia, mislim da smo se dogovorili kako ćemo zaboraviti na to, jelda?“
„Da, ali ja nikako ne mogu zaboraviti koja sam budala bila!“
„Prestani razmišljati o tome i hoćeš! Ja sam zaboravio jer mi je važno samo što te imam!“ –rekao mi je. „Nije mi više važno što se dogodilo među nama kad smo bili u svađi!“
„Volim te!“ –nasmiješila sam mu se.
„Volim i ja tebe!“ –rekao mi je, te me poljubio u usta. „Uskoro bismo trebali krenuti, pa idem probuditi Amber! Napravi joj doručak i, molim te, javi Caleb ili Summer da krečemo za pola sata.“
„U redu!“ –klimnula sam glavom.
Dignuo se sa trosjeda, te je izašao iz dnevnog boravka, a ja sam utipkala Summerin broj telefona kako bi joj javila kad krećemo.
Halo?“ –čula sam njen glas.
„Summer?“ –zbunjeno sam uzvratila.
Hej, Gia!
„Kako to da si se ti javila, a ne Toby?“
Pošto nas nema na dva dana, dali smo joj slobodan vikend!
„Aha. Htjela sam samo javiti da krećemo za pola sata!“
U redu! Uskoro dolazimo kod vas. Nemojte krenuti bez nas, ok?
„Ok. Vidimo se!“ –spustila sam slušalicu i dignula se sa trosjeda.
Požurila sam u kuhinju kako bi što prije napravila Amber doručak pošto je svakog treba trebala sići niz stepenice. Stavila sam joj mlijeko, salamu, sir i krug na stolu, te sjela za njim pošto sam joj oduvijek pravila društvo kako se ne bi osjećala samo. Čula sam korake, pa sam pogledala prema ulazu i ugledala Amber kako pospano ulazi, a za njom je ulazio i Paxton.
„Zar nismo mogli krenuti kasnije?“ –upitala je zijevnuvši, te je sjela za stolom.
„Što prije dođemo, to bolje!“ –nadodao je Paxton. „Jesi li im javila?“
„Aha.“ –odgovorila sam. „Rekla je da kreću!“
Klimnuo je glavom i sjeo za stol.

***

Pričekali smo da Summer, Caleb i Jilly dođu kako bismo krenuli, a onda smo sjeli u Paxtonov automobil i krenuli prema kući njegovih roditelja. Vrijeme nam je brzo prolazilo pošto smo pričali i slušali razne pjesme koje su se vrtile na CD playeru kojeg smo nedavno kupili. Veselila sam se što ću uskoro ponovno vidjeti njegove roditelje pošto su bili jako simpatični i dobri, uvijek veseli. Zbog toga se nikada nisam pitala zbog čega su Pax i Caleb uvijek nasmiješeni i veseli čak kad ne trebaju piti. Znala sam da su to naslijedili od roditelja.
Bila sam jako sretna kad sam ugledala njihovu kuću. Put nam niti nije trajao previše. Samo pet sati pošto selo, u kojem su živjeli, i nije bilo tako daleko od našeg grada, ali je bio pomalo pust. Bilo je svega desetak kuća i pretpostavila sam da ondje žive samo stariji ljudi pošto sam mogla vidjeti samo starije osobe kako prolaze onuda, ali to mi nije smetalo. Bilo je lijepo provoditi vrijeme kod Paxtonovih roditelja jer je bilo tako mirno da bi imala osjećaj da nisam na Zemlji.
Vidjela sam Paxtonovu mamu ispred kuće kako nam maše. Njegova je majka imala plavu kosu koju je uvijek farbala pošto je počela sjediti nedavno, a to nije podnosila. Imala je svijetle oči koje su me jako podsjećale na Paxtonove. Primjetila sam kako se okrenula i počela mahati u kući, a kad smo parkirali auto vidjela sam kako Marc stoji kraj Rebecce. Marc je bio Paxtonov otac. Muškarac krupnije građe, tamne kose i tamnih očiju. Očito su i Pax i Caleb sve primili od majke, ali smisao za humor od oca.
„Bok, društvo!“ –uzvratila je Rebecca.
„Hej, mama!“ –Paxton joj je mahnuo vadivši putne torbe iz gepeka.
„Bako, Becca!“ –Amber je potrčala k njoj.
„Oh, Amber!“ –snažno ju je zagrlila. „Kako si narasla! Predivna si mi!“
„Gia, ljepotice!“ –pozdravio me Marc snažno me zagrlivši. „Kako si mi ti?“
„Odlično sada kad sam s vama!“ –nasmiješila sam mu se. „Vi?“
„Odlično sada kad ste vi s nama!“
„Djede!“ –Jilly mu je mahala.
„Oh, malena moja!“ –Marc ju je snažno zagrlio i poljubio u čelo. „Baš si mi lijepa! Koliko ono godina imaš?“
„Tri!“ –pokazala je prstićima.
Nasmiješeno sam pogledala u nju pošto sam jedva čekala imati svoje dijete.
„Bok, mama!“ –Caleb ju je poljubio u obraz. „Lijepo od vas što ste nas pozvali k vama!“
„A morala sam kad se nitko od vas nije sjetio da imate roditelje!“ –rekla mu je Rebecca odmahnuvši glavom.
„Mama, zvali smo te tri puta na dan!“ –uzvratio je Paxton. „Ako ti to znaći da vas se ne sjećamo, onda krivo misliš!“
„Mislila sam na to kako nam jedva dolazite u posjet!“ –nadodala je ulazivši u kuću. „Zadnji put sam vidjela Jilly na njenom trećem rođendanu!“
„Dolazite vi malo k nama!“ –nastavila je Summer. „Barem mi imamo puno mjesta!“
„Mogli bismo!“ –nasmiješeno će Marc. „Caleb i Paxton, mi smo vam spremiti sobe, pa možete slobodno odmah sada ostaviti torbe!“
Klimnuli su glavom i penjali se stepenicama na kat. Htjela sam pomoći Paxtonu, ali rekao je kako nema potrebe pošto nemamo previše stvari. Rebecca nam je rekla da se slobodno smjestimo u dnevni boravak dok ona radi čaj. Summer i ja smo sjedile kraj prozora, na ugodnim i i mekanim foteljama dok se Marc igrao s Jilly na podu.
„Lijepo od njih što su nas pozvali!“ –rekla sam Summer.
„Aha. Jilly ih jako dugo nije vidjela, a vidim po njoj koliko je sretna što smo došli ovdje!“ –nasmiješila mi se.
„Nadam se da će biti ovako sretni i kad moje dijete budu vidjeli!“
„Tvoje dijete?! Gia, tajiš mi nešto?!“ –upitala sam široko otvorivši oči.
„Ne, Summer!“ –zahihotala sam se. „To sam rekla za ubuduće!“
„Aha. Ja sam mislila da si trudna!“
„Vjerojatno biste već znali da jesam!“
„Jedva čekam da zatrudniš!“ –uzvratila je nasmiješeno. „Svašta ću mu kupovati!“
„Kome?“ –upitao je Caleb sa zanimanjem, ulazivši u dnevni boravak.
„Giinom dijetetu!“ –odgovorila je.
„Trudna si?!“
„Tko je trudan?“ –zbunjeno će Paxton.
„Gia!“ –Caleb se okrenuo prema njemu.
„Trudna si?!“ –uzviknuo je šokirano.
„Nisam!“ –počela sam se smijati. „Ovo je neka vrsta pokvarenog telefona, ha?!“
„Zašto je onda to rekao?!“ –upitao me šokirano.
„Jer je Summer rekla da jedva čeka da zatrudnim kako bi mome dijetetu svašta kupovala!“
„Uf, već sam se uplašio!“
„Uplašio?!“
Zastala je tišina među nama i primjetila sam kako svi gledaju u nas. Meni je srce ubrzano kucalo jer nisam znala što je ono trebalo znaćiti. Da li je to znaćilo da ne želi imati dijecu sa mnom?! Odmahnula sam glavom, dignula se sa trosjeda i prošla kraj njega pognute glave samo kako ne bi vidio suze u mojim očima.
„Što sam krivo rekao?!“ –čula sam njegov glas.
Nisam se htjela okrenuti, pa sam se popela stepenicama na kat i ušla u svoju sobu. Duboko uzdahnuvši, zatvorila sam vrata i otišla sjesti na krevet. Suze su mi proklizile niz lice, pa sam ih obrisala kad sam čula kucanje. Nisam se željela okrenuti već sam nastavila gledati u prozor koji je bio morak od kiše koja je neprestano padala.
„Gia, jesi li dobro?“ –upitala me Summer.
Odmahnula sam glavom.
„Što se dogodilo?“ –sjela je kraj mene.
„Nisi li ga čula?“ –pogledala sam u nju uplakanog lica. „Da sam slučajno trudna i da sam mu to rekla, uplašio bi se! To znaći da ne želi imati djecu sa mnom!“
„Ne pričaj gluposti!“ –prostrijelila me pogledom. „Vidim koliko voli diecu i sigurna sam da ih želi imati!“
„Zašto je onda to rekao?“
„Ne znam. Caleb se isto malo preplašio kad sam mu rekla da sam trudna pošto je mislio da ne zna sa djecom, ali bio je i presretan! Vjerojatno Paxton razmišlja na isti način!“
Čula sam ponovno kucanje i znala sam da je ovoga puta bio Paxton. Obrisala sam suze i sklonila pogled sa Summer koja me zbunjeno gledala.
„Idem ja kod Caleba!“ –rekla je i dignula se sa kreveta.
Čula sam njene korake sve dalje i dalje, a onda vrata kako se zatvaraju, pa još jedne korake. Paxton se pojavio kraj mene i pogledao me.
„Što sam napravio?“ –upitao me zbunjeno.
„Ti ne želiš imati sa mom dijete, jelda?“ –okrenula sam se prema njemu.
„Tko ti je to rekao i zašto plačeš?!“ –šokirano je pogledao u mene.
„Ti si to malo prije rekao!“
„Što sam rekao da si to pomislila?!“
Uf, već sam se uplašio!“ –citirala sam njegove riječi i oponašala glas.
„Ali to ne znači da ne želim imati dijete s tobom! Normalno je da se netko malo preplaši kad dozna da mu je žena ili cura trudna! Želim imati dijete s tobom!“
„Sigurno?“
„Sigurno, Gia!“ –nasmiješio mi se. „Ako želiš, moženo ga sada i ovdje napraviti!“
„Ne, ne, ne!“ –zaustavila sam ga pošto me počeo gurati prema jastuku. „Tvoji su roditelji dolje!“
„Baš nisi za akciju!“ –namignuo mi je.
„Budalo!“ –lagano sam ga udarila po prsima i nasmiješila mu se.
„Volim te!“ –rekao mi je i utisnuo poljubac na moje usne.
Dignuo se sa kreveta i pružio mi ruku kako bi se dignula sa kreveta. Nasmiješila sam mu se i krenula prema vratima jer smo se trebali pridružiti njegovim roditeljima i ostalima koji su nas vjerojatno čekali.


| 13:57 | Komentari (26) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.