Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Gia Emett (25)
Image and video hosting by TinyPic

...and I will always love you!

Paxton Emett(30)
Image and video hosting by TinyPic

You are my life now!

Caleb Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Oh, cant you see, You belong to me

Amber (9)
Image and video hosting by TinyPic

I love you!

Julia Keten(32)
Image and video hosting by TinyPic

Live your life!

Lena Konti(29)
Image and video hosting by TinyPic

Everything's gonna be allright!

Carlo Bulti(36)
Image and video hosting by TinyPic

I'm the boss!

Ethan Lorens(28)
Image and video hosting by TinyPic

The girls have different moods

Summer Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Every move you make I' ll be watching you

Bianca Liverdust(23)

Image and video hosting by TinyPic

Wanna play a love game?





credits
Design:murderscene
Help:xoxo

9.poglavlje
ponedjeljak, 20.07.2009.
Imam obavijest na blogu na kojem ću objavljivati novu vampirsku priču nakon Jenninih kronika, pa kome nisam javila za taj blog - neka prođe do njega: Tamne zrake svijetlosti



Proveli smo još neko vrijeme ondje i večinom smo se ljubili. Obožavala sam osjećati njegove usne i zagrljaje na sebi. Obožavala sam osjećati njega kraj sebe.
Vračali smo se prema hotelu, a on nije ispuštao moju ruku dok smo pričali. Osjećala sam se jako dobro pogotovo jer sam mislila kako bi se mogao pomalo udaljiti od mene, da nas slučajno nitko ne vidi, ali pogriješila sam. Htio me kraj sebe, kao i ja njega. Bila sam sretna. Napokon sam se mogla osjećati puno bolje nego inače. Mogla sam osjetiti da imam nekoga kraj sebe, a da to nisu prijatelji koje znam cijeli život. Osjećala sam se pomalo i čudno pošto nisam mogla maknuti osmijeh s lica, a, otkad je Camilla umrla, uvijek sam se ponašala kao da je sve u redu i stvarala osmijeh samo kako me nitko nebi gnjavio pitajući me da li sam dobro. Osjećala sam se predobro.
Ušli smo u hotel i lift. Paxton me ljubio cijelo vrijeme, a ja sam bila jako sretna zbog toga.
„I dalje mi duguješ izlazak, znaš?“ –rekla sam mu osmijehom.
„Nema problema. Kad god poželiš!“ –uzvratio mi je osmijeh i poljubio me.
„Večeras?“
„Može. Ako želiš, možemo pitati Caleba i Summer da dođu s nama!“
„Mogli bismo. Summer je živčana u zadnje vrijeme, pa bi je ovo moglo smiriti.“
„Siguran sam da bi!“
„O, ne...“ –odmahnula sam glavnom.
„Što je?“ –upitao me u strahu.
„Summer.“ –odgovorila sam. „Sigurno me satima traži da joj pomognem!“
„Želim biti dobar i ne želim te plašiti, ali... mogla bi te ubiti!“ –potapšao me po ramenu.
„Misliš da to ne znam?!“ –pogledala sam ga pomalo ljutito.
„Ma bit' će sve u redu. Ipak si joj najbolja prijateljica!“ –nasmiješio se.
Začuli smo zvuk koji je označavao otvaranje vratiju. Paxton je zaustavio vrata, kako se nebi zatvorila, i okrenuo se prema meni. Imao je jako nježan i sladak pogled, a ja sam se rastopila. Znala sam da vidi moje očarani pogled, ali nije me bilo briga jer... bila sam očarana njime. Trebao je to znati.
„Čujemo se onda navečer pošto znam da ćeš imati puno posla sa Summer.“ –rekao mi je.
„Može. Mogu te nazvati kad dovršiš, ako želiš!“ –nastavila sam.
„Očekujem tvoj poziv.“ –namignuo mi je.
Nasmiješila sam mu se, a on je zakoračio prema meni i poljubio me, pa pomazi po licu. Nasmiješio se, pozdravio me i izašao iz lifta. Pogledao je još jednom u mene dok se udaljavao i prije nego su se vrata zatvorila, a ja nisam skidala osmijeh s lica. Bila sam presretna. Osjećala sam se odlično i htjela sam proživjeti još jedan predivan trenutak s njim. Jedva sam čekala da ga ponovno vidim. Vrata lifta su se ponovno otvorila, pa sam zakoračila na svoj kat i požurila korak prema svojoj sobi. Povukla sam karticu i ušla u nju. Prvo što sam napravala je bilo to što sam skočila na mekani krevet. Bila sam jako sretna i nisam se mogla prestati hihotati od sreće. Zazvonio je telefon u sobi i dignula sam slušalicu.
„Halo?“ –javila sam se.
Gia, čovječe, gdje si ti?!“ –vikala je Summer s druge strane slušalice.
„U sobi sam... očito.“
Mislila sam: gdje si ti cijelo jutro?! Nazvala sam te na mobitel, na telefon u sobi i nisi se javljala!
„Malo prije sam se vratila s kupanja. Trebaš pomoć?“
Naravno da trebam. Ovdje će se sve zabrljati... Ne mogu više!
„Dolazim odmah!“
Spustila sam slušalicu i odmahnula glavom. Inače nisam voljela njene napadaje i posvađale bismo se oko toga, ali znala sam kako ovaj put nemam pravo glasa pošto se radi o njenom vjenčanju i svatko bi bio živčan prije toga. Dignula sam se sa kreveta i užurbano izašla iz sobe. Nije mi se dalo čekati lift, a i bila sam puna energije zbog lijepo provedenog dana, pa sam potrčala niz stepenice. Ljudi su se micali sa strane pošto sam ih jedva primječivala.

Došla sam u prizemlje i ugledala Summer kako hoda živčano gore – dolje. Znala sam da neće biti lako, niti ovaj put s njom, ali uzdahnula sam i požurila korak prema njoj.
„Čekala si me dugo?“ –upitala sam je.
„Ma nisam!“ –odmahnula je glavom. „Hvala Bogu što si došla!“
„U čemu je problem?“
„Ne znam kako da ruže budu postavljene po stolu.“
„Smislit ćemo nešto, ali samo se smiri“.
Klimnula je glavom, a ja sam joj se nasmiješila. Gledala sam oko sebe i razmišljala što bismo mogli učiniti, a kad sam se dosjetila ispričala sam ideju Summer kojoj se odmah dopala.
Zamišljeno sam postavljala cvijeće po stolovima, osmijehom na licu. Razmišljala sam o Paxtonu, o jedinoj osobi koja mi se već tri dana vrtila po glavi. Bila sam zbunjena pošto nisam znala što se točno dešava između nas dvoje, ali znala sam kako s moje strane ima kemije. Podignula sam pogled i primjetila Summer kako sumnjičavo gleda u mene.
„Što je?“ –upitala sam je osmijehom.
„Gia Gomez, tajiš li ti meni nešto?“ –upitala me prekriženih ruku na prsa.
„Ne.“ –odmahula sam glavom osmijehom.
„Znam da lažeš, ti mala lažljivice!“ –zaprijetila mi je prstom. „Želim da mi smijesta kažeš što se ovdje događa!“
„Pa rekla sam ti da se ništa ne događa i da ti ništa ne tajim!“
„Gia, prestani lagati!“
„I, Summer... radiš nešto danas s Calebom?“
„Ne mjenjaj temu! Želim znati!“
„Pa... radiš ili ne?“
„Ne radim. Zašto?“
„Paxton i ja smo mislili otići večeras do diska, pa smo vas htjeli pitati da li ćete s nama!“
„Može.“ –klimnula je glavom. „Znaći... Paxton je razlog tvoje sreće?“
„Možda.“ –pokazala sam joj jezik.
„Oh, draga moja, moraš mi reći što se ovdje dešava!“ –približila mi se i promatrala slatkim okicama samo kako bi me nagovorila da joj ispričam što se dogodilo.
„Idem se ja malo odmoriti i spremiti. Nazovem te kasnije!“ –nasmiješila sam joj se.
„Ne možeš mi to raditi!“
„Već radim!“ –udaljavala sam se od nje.
„Gia Gomez, vračaj se ovamo!“ –derala se za mnom.
Mahnula sam joj i izašla iz restorana. Znala sam da je bjesna na mene i da će me večeras nagovarati cijelo vrijeme da joj kažem što se dogodilo, ali nasmiješila sam se i nije me bilo briga što me u onom trenutku najvjerojatnije želi ubiti.
Pritisnula sam gumb lifta. Bio je prazan kad su se vrata otvorila, pa sam ušla i pristisnula broj 3. Jedva sam čekala da dođem do svoje sobe, pa sam odmah istrčala iz dizala kad su se vrata otvorila. Provukla sam karticu, otvorila vrata i, kad su se sama zatvorila, legla sam na krevet. Odlučila sam odspavati nekoliko sati kako bi bila spremna za ludu zabavu večeras.

Disko u koji smo išli je bio veliki, s dobrom glazbom i odlučnim koktelima koje smo Summer i ja cijelo vrijeme naručivale dok su Caleb i Paxton stalno uzimali pivo. On i ja se nismo poljubiti niti jednom večeras. Dogovorili smo se kako ćemo se ponašati kao da se ništa nije dogodilo kako nas Caleb i Summer stalno nebi raspitivali. Oboje smo se složili jer smo htjeli uživali, ali odlučili smo ostati sami nakon izlaska kako bismo odlučili što će biti među nama. Summer me nije pretjerano pitala što se dogodilo da sam toliko izostala iz hotela, pa mi je bilo lako samo uživati.
Naravno, Paxton i ja smo otišli plesati nekoliko puta, pošto Caleb i Summer nisu bili raspoloženi. Oni su htjeli uživati sjedeći, ali mene nije bilo briga pošto sam bila u odličnom društvu. Nažalost, Paxton je shvatio da sam popila previše jer sam se jedva držala na noge, pa smo morali pozdraviti prijatelje i polako krenuli u hotel.

Otvorio je vrata moje sobe i polako me unio u nju, te stavio na krevet i izuo cipelice koje sam onu večer nosila. Gledala sam u njega i pričala mu nešto što sam jedva razumijela. Vrtilo mi se u glavi, ali uspjela sam vidjeti njegov nježni pogled. Brinuo se za mene. Znala sam i mogla sam to dobro vidjeti. Vidjela sam kako odlazi, pa sam se dignula sa kreveta i zateturala do njega.
„Čekaj...“ –zaustavila sam ga.
„Oh, budna si.“ –nasmiješio mi se. „Mislio sam da si već zaspala!“
„Nisam.“ –uzvratila sam. „Ostani ovdje.“
„Gia...“
„Molim te!“
„Pijana si.“
„I kakve to veze ima?“ –odmahnula sam glavom. „Samo želim uživati s tobom!“
„Možemo uživati kad si trijezna.“ –rekao mi je.
„Znaći da me ne želiš...“ –uzvratila sam.
„Gia, nemoj početi s tim glupostima. Molim te...“ –uzdahnuo je.
„Nisam ti privlačna?“
„Jesi.“
„Onda u čemu je stvar.“
„U tome što si pijana! Ne želim da slijedeći dan pomisliš nešto krivo ili požališ!“
„Mogla bi požaliti jedino ako ne budem tvoja.“ –uzvratila sam.
Približila sam mu se i polako počela otkopčavati dugmiće s njegove plave karirane košulje. Zaustavio mi je ruke i odmahnuo glavom, ali sam i maknula sa sebe i poljubila ga obgrlivši ga oko vrata. Znala sam da želim biti njegova i da neću to požaliti kad se probudim ujutro, ali niti on nije bio ravnodušan prema meni. Obgrlio me oko struka i ljubio stravstveno. Bio je izvrstan u puljupcima, a onda me podignuo sa poda i nježno spustio na krevet, te je polako spuštao ruke niz moje tijelo. Godili su mi njegovi dodiri i prolazili su me trnci. Osjećala sam užitak dok sam vodila ljubav s njim. Htjela sam to i više nego što sam mogla zamisliti, a on je bio jako dobar i nježan prema meni dok me ljubio po vratu i na usnama.


| 00:15 | Komentari (9) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.