Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Gia Emett (25)
Image and video hosting by TinyPic

...and I will always love you!

Paxton Emett(30)
Image and video hosting by TinyPic

You are my life now!

Caleb Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Oh, cant you see, You belong to me

Amber (9)
Image and video hosting by TinyPic

I love you!

Julia Keten(32)
Image and video hosting by TinyPic

Live your life!

Lena Konti(29)
Image and video hosting by TinyPic

Everything's gonna be allright!

Carlo Bulti(36)
Image and video hosting by TinyPic

I'm the boss!

Ethan Lorens(28)
Image and video hosting by TinyPic

The girls have different moods

Summer Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Every move you make I' ll be watching you

Bianca Liverdust(23)

Image and video hosting by TinyPic

Wanna play a love game?





credits
Design:murderscene
Help:xoxo

9. poglavlje
nedjelja, 22.11.2009.


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com



Dva i pol mjeseca kasnije...

Živčano sam stajala pred ogledalom i gledala se pokušavaći se uvjeriti da je vjenčanica u redu i kako se nikako nije isprljala. Vjenčanica je bila toliko duga da se vukla po podu, ali nije bila toliko duga pošto nisam htjela da se previše isprlja. Bila je uska do struka, a onda široka na dalje. Nisam imala veo pošto se nisam htjela zezati s time, ali umjesto toga sam imala tijaru na glavi. Frizerka mi je napravila punđu koja je odlično stajala i bila sam presretna zbog toga.
Nisam ni primjetila kako je vrijeme tako brzo prošlo. Nisam se previše živcirala oko vjenčanja pošto sam točno znala što želim i lijepo sam objašnjavala ljudima neke stvari jer sam znala da me nitko neće shvatiti ako se budem izderavala na njih i na kraju je sve ispalo savršeno, ali bila sam u onom trenutku toliko uzbuđena da sam samo hodala gore – dolje po prozoriji u crkvi pokušavajući se smiriti.
Nisam znala zbog čega smo se samo mi žene osjećale ovako i živcirale, ali trebala sam se smiriti unatoč tome što jednostavno nisam mogla. Srce mi je ubrzano kucalo i mislila sam da bi mogao iskočiti iz prsiju svakog trena pošto više nisam znala što raditi. Duboko uzdahnuvši, sjela sam na stolicu i stavila ruku na lice, te odmahnula glavom. Da mi je netko rekao kakva ću biti prije tri mjeseca, zbunjeno bi ga pogledala pošto sam mislila kako ću biti pribrana, ali očito sam imala krivo mišljenje o sebi. Ponovno sam se dignula sa stolice i nastavila hodati po sobi duboko dišući. Govorili su kako je tako lakše smiriti se, ali sumnjala sam pošto se jednostavno nisam mogla smiriti. Ruke su mi drhtale od uzbuđena i nestrpljivo sam čekala da me netko pozove kako bi izašla odandje i krenula prema oltaru, ali tada me cijela ona činjenica plašila; ni sama nisam znala zbog čega. Ponavljala sam u sebi kako se trebam smiriti jer živciranjem ništa neću postići, ali kad su se vrata otvorila poskočila sam od straha. Prestravljeno sam pogledala prema vratima i ugledala Summer, Juliu i Lenu na ulazu. Moje su djeveruše imali nježno ljubičaste haljine na bretele do koljena i sve su tri bile lijepo uređene. Uzdahnula sam kad sam shvatila da još nije vrijeme za izlazak iz one prostorije, pa sam pogledala kroz prozor.
„Što se događa, Gia?“ –upitala me Lena bribliživši mi se.
„Strah me!“ –odgovorila sam.
„Čega?“ –uzvratila je Summer.
„Ne znam!“ –slegnula sam ramenima.
„Trema te hvata, ha?“ –Julia me pogledala nasmiješeno. „Samo se smiri!“
„Lako je tebi reći! Ne ženiš se ti!“ –prostrijelila sam je pogledom.
„Ja sam to već obavila. Točnije, sve smo mi to obavile!“
„Jeste!“
„Gia, sjećaš se kako je meni bilo?“ –upitala me Summer nakon što je sjela na stolicu.
„Da. Sjećam se koliko si šizila uokolo!“ –uzdahnula sam.
„Nemoj onda biti poput mene!“ –nasmiješila mi se.
„Vidjet ćeš da će sve biti u redu!“ –nasmiješila mi se i Lena.
„Što ako ne bude?!“ –pogledala sam u njih. „Što ako sam nešto zaboravila napraviti, ako padnem pred svima?!“
„Joj, ne pričaj gluposti!“ –nadodala je Julia. „Nećeš pasti pred nikim, bez brige!“
„Što ako padnem?!“ –odmahnula sam glavom.
„Gia, i ja sam bila sve preplašena kao i ti, ali pogledala sam u Caleba i trema je prošla!“ –rekla mi je Summer. „Pogledaj u Paxtona i vidjet ćeš da će sve biti u redu!“
„Sigurno?“ –uzdahnula sam, a ona mi je nasmiješeno klimnula glavom. „Ako ti tako kažeš! Kad je vrijeme da krenemo?“
„Upravo sada!“ –rekla mi je nacerivši se Julia.
„Čovječe! Nisam znala da će to tako brzo doći!“ –promrmljala sam.
„Hajde, hajde! Možeš ti to!“ –Lena me potapšala po ramenu. „Samo gledaj u Paxtona!“
„Ok, ok!“ –klimnula sam glavom. „Vjerovat ću vam!“
„Vjeruj nam. Sve smo mi to prošle!“ –namignula mi je Summer. „Sada je vrijeme da krenemo da tvoj dragi ne pomisli kako si pobijegla s vjenčanja!“
Nasmiješila sam joj se, a ona mi je uzvratila osmijeh. Približila mi se, snažno me zagrlila potapšajući me po leđima, te utisnula poljubac na obraz. Na taj me način pokušavala umiriti. Činila je to otkad sam se počela družiti s njom i ponašala se prema meni kao prema mlađoj sestri. Djevojke su mi se nasmiješile prije nego što su izašle iz one prostorije i zatvorile vrata, a ja sam duboko uzdahnula pokušavajući se smiriti. Nadala sam se da imaju pravo i da će trema nestati kad ugledam Paxtona na oltaru. Pogledala sam se još jednom u ogledalo kako bi se uvjerila da sve stoji na svoje mjesto, te sam polako otišla prema vratima i otvorila ih. Laganim sam se hodom približila vratima i primjetila kako ondje stoje moje djeveruše koje čekaju samo moj znak da bi krenule.
Klimnula sam glavom, a pošto je Summer bila prva klimnula je glavom i uobičajena pjesma koja se inače svirala na vjenčanjima je počela svirati. Duboko sam uzdahnula pošto je uskoro bio red na mene jer sam vidjela da je Lena nestala iza vratiju. Približila sam se i primjetila kako svi gledaju prema meni. Nasmiješila sam im se i onda pogledala u Paxtona koji je stajao na oltaru, a kraj njega su stajali Caleb, Ethen i Carlo koji su bili njegovi kumovi. Vidjela sam njegovo nasmiješeno lice i sjaj u očima, a tada sam se još više nasmiješila pošto su cure imale pravo kad su mi rekle kako će trema nestati čim pogledam u njega. Zakoračila sam i laganim hodom krenula prema oltaru gdje me čekao buduću muž. Pogledom sam pratila samo njega koji je gledao u mene i kad mu je Caleb nešto priča, a ja sam bila očarana. Svi su strahovi nestali kad sam njega ugledala i sada sam bila sigurna da će sve biti dobro, da se ništa loše neće dogoditi. Paxton mi je pružio ruku kako bi se lakše popela stepenicama, a onda sam dala buket Summer.
„Okupili smo se ovdje...“ –započeo je svečenik.
Nisam ga više slušala pošto sam gledala sam u Paxtona koji mi se smješkao dok mi je srce ubrzano kucalo. Bila sam presretna što ću uskoro postati njegova žena i što sam u njegovim očima vidjela nešto što nikada prije nisam, nešto što me natjeralo da ne mičem osmijeh s lica, što me natjeralo da se smiješkam, da uživam i da... letim bez grila.
„Gia Gomez, hoćete li se udati za Paxtona Emetta?“ –upitao me svečenik iznenada i to me vratilo u stvarnost.
„Da. Hoću!“ –klimnula sam glavom.
„Paxtone, možete poljubiti ženu!“ –pogledao je u njega.
„Sa zadovoljstvom!“ –nasmiješio se.
Paxton mi se približio, te me privukao sebi i utisnuo jedan dugi poljubac na moje usne dok su svi oko nas pljeskali. Kad sam odmaknula usne s njegovih, asmiješeno sam pogledala u ljude koji su nam dolazili čestitati dok mi je srce ubrzano kucalo pošto još nisam mogla vjerovati da sam postala njegova žena, da se moj san ostvario, ali kad bi pogledala u njega – znala sam da je sve to istina, da ne sanjam i tada sam se osjećala... savršeno dobro.

***

Caleb nam je ponudio da proslavimo vjenčanje u njihovom ogromnom vrtu gdje smo namjestiti velike bijele šatore u kojima smo sjedili pošto je vani bilo užasno hladno. Na svu sreću, ondje su nas grijale pečice koje su Calebove sluškinje donijele iz kuće. Sve je bilo tako lijepo, savršeno! Summer mi je, naravno, pomogla jako sa pripremama jer je točno znala što ja želim pošto smo o tome pričale puno prije nego što me Paxton zaručio. Promatrala sam svoga muža, osmijehom na licu, dok je pričao sa gostima također nasmiješeno. Bila sam... presretna i nisam mogla maknuti osmijeh s lica, prestati razmišljati o njemu kao o vlastitom suprugu i ta me činjenica jednostavno razveseljavala jer je to bilo sve što sam oduvijek željela, sanjala. On je bio sve što sam oduvijek sanjala, trebala kraj sebe, željela uz sebe, voljela od prvog trenutka kad sam ga vidjela onog ljeta. Okrenuo se prema meni, nasmiješio i utisnuo poljubac na moje usne.
„Volim te!“ –rekao je prislonivši svoje čelo na moje.
„Volim i ja tebe!“ –nasmiješila sam mu se, podragala mu obraz rukom i poljubila ga.
„Moramo pričati s vama!“ –prekinula nas je Summer.
„O čemu?“ –pogledala sam u nju zbunjeno.
„Kumovi i djeveruše su se skupili i odlučili vam dati poklon za medeni mjesec!“ –objasnio je Caleb.
„Niste normalni!“ –nadodao je Paxton. „Već ste dovoljno potrošili kad ste nam pomagali!“
„Ovo je poseban poklon i bilo bi vam bolje da ga uzmete!“ –nasmiješio se Ethen.
„Naređujem vam!“ –namignuo je Carlo.
„Ako vam naređuje, to znaći da ga morate uzeti! Znate da se šefa uvijek sluša!“ –rekla je Lena.
„I otvorite tu kuvertu već jednom!“ –Julia ju je uzela iz Summerine ruke, te mi ju pružila.
Odmahnula sam glavom, uzela je i otvorila, te ugledala dvije karte u njoj.
„Niste normalni!“ –Paxton je šokirano pogledao u njih.
„Rekli smo da je ovo naš poklon i ne smijete nam ga vratiti!“ –nasmiješila mi se Summer.
„Ali Havaji?!“ –upitala sam šokirano.
„Nisi li to oduvijek htjela?“ –upitao me nasmiješeno Caleb. „Sjećam se kako si mi s petanest godina spomenula da bi ondje jednom htjela ići!“
„Kako se sjećaš toga?!“ –šokirala sam se.
„Pax me je prije mjesec i pol podsjetio na to kako te zezao da te nitko nikada neće htjeti kad si nam rekla tu vijest, a on se trebao oženiti za tebe, pa je moja pametna glavica smislila cijelu ovu idejicu i rekla ostalima!“
„Hvala!“ –podignula sam se sa stolice i snažno ga zagrlila, a zagrlila sam i ostale.
Bila sam presretna što su me iznenadili s takvim predivnim poklonom pošto sam od malena sanjala da ondje idem sa svojom srodnom dušom. Nasmiješeno sam pogledala u Paxtona koji mi je veselo uzvratio, te me poljubio.
„Molilo bi se mladence da dođu otvoriti ples!“ –rekao je gitarist, ali zatim je djevojka preuzela mikrofon.
Paxton se dignuo sa stolice, pružio mi ruku i laganim smo hodom krenuli prema centru. Primjetila sam kako me ljudi promatraju i nisam bila prestrašena, u tremi pošto sam znala da sam sada uz njega, da mi nitko ništa ne može i da će sve biti kako treba. Djevojka je počela pjevati pjesmu koju smo nas dvoje izabrali: Because you loved me od Celine Dion. Odavno smo čuli onu pjesmu i svidjela nam se. Nekako nas je podsjetila na nas dvoje. Paxton me privukao bliže sebi njišući se uz ritam muzike, a ja sam jednostavno... uživala.
„Volim te, lutkice moja mala!“ –tiho mi je šapnuo u uho.
„Volim i ja tebe!“ –rekla sam mu i nadodala. „I obožavam te!“
Nasmiješeno me pogledao, jače obgrlio jednom rukom i dok smo i dalje plesali... poljubio me.

Oprostite. Doista nisam imala volje pisati kako se ona priprema za vjenčanje. Kao što mi je Nikolina rekla preko facebook-a - ljenčina sam, a i nisam zadovoljna ovom pričom. Imam neki osjećaj da će upropastiti ili već upropaštava 1. dio. :/


| 11:26 | Komentari (15) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.