Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Gia Emett (25)
Image and video hosting by TinyPic

...and I will always love you!

Paxton Emett(30)
Image and video hosting by TinyPic

You are my life now!

Caleb Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Oh, cant you see, You belong to me

Amber (9)
Image and video hosting by TinyPic

I love you!

Julia Keten(32)
Image and video hosting by TinyPic

Live your life!

Lena Konti(29)
Image and video hosting by TinyPic

Everything's gonna be allright!

Carlo Bulti(36)
Image and video hosting by TinyPic

I'm the boss!

Ethan Lorens(28)
Image and video hosting by TinyPic

The girls have different moods

Summer Emett(28)
Image and video hosting by TinyPic

Every move you make I' ll be watching you

Bianca Liverdust(23)

Image and video hosting by TinyPic

Wanna play a love game?





credits
Design:murderscene
Help:xoxo

19.poglavlje
srijeda, 12.08.2009.
Paxton mi se nije javljao jedan dan, a na Vijestima nisu nikakve informacije davali o tome kako su policajci koji su jurili za ubojicom, nego su samo ponavljali kako se i dalje traga za njim.
Bila sam zabrinuta i slobodno vrijeme koje sam imala, pošto nisam radila jer mi je Carlo dao tjedan dana godišnjeg, provodila sam cijelo vrijeme ispred televizije s kavom koja me držala budnom. Spavala sam možda jedan sat otkad je otišao. Bila sam previše zabrinuta da bi samo tako mogla uživati dok je on tko zna gdje i tko zna što mu se događalo.
Netko je pozvonio na vrata, pa sam se dignula sa trosjeda i krenula otvoriti. Vidjela sam Caleba i Summer kako nasmiješeno gledaju u mene. Nasmiješila sam se i ja njima, te im otvorila širom vrata kako bi ih pustila da uđu.
„Kako si?“ –upitala me Summer.
„Zabrinuto.“ –nastavila sam prema dnevnom boravku.
„Nije se javio?“ –pogledao me Caleb.
„Ne. Tebi?“ –uzvratila sam, ali je odmahnuo glavom.
Ušli smo u dnevni boravak, sjeli na trosjed i pričali. Opuštala sam se polako s njima. Nisu mi dopuštali da razmišljam o tome gdje je Paxton i kako mu je, da li je živ iako sam dobro znala da su i oni jako zabrinuti za njega. Njih dvoje su bili ljudi koji mi nikada nisu dopuštali da padnem u depresiju, da razmišljam o lošim stvarima, pa sam obožavala provoditi vrijeme s njima jer sam znala da će sve biti u redu, da se ne trebam zabrinjavati.
Odjednom sam zašutila i šokirano gledala u televiziju. Pisalo je: Troje mrtvih!. Odmah sam povisila ton kako bih poslušala što se dogodilo.
Doznajemo da je troje policajaca poginulo u potjeri za serijskim ubojicom.“ –rekla je reporterka, a mi smo ostali šokirani.
Nisam mogla dalje slušati o čemu priča pošto sam gledala ispred sebe. Bila sam ukočena, blokirana i kao da mi nešto nije dopuštalo da se trgnem, da nešto poduzmem. Krajičkom oka sam vidjela Caleba kako vadi mobitel iz džepa i diže se sa trosjeda. Živčano je hodao po sobi, a ja sam pratila njegove korake dok su mi suze klizile niz lice. Što ako je Paxton poginuo? Što ako ga nikada više neću vidjeti i reći mu što zapravo osjećam prema njemu?
„Gia, dobro si?“ –Summer me protresla.
Dignula sam se naglo sa trosjeda i otišla kod Caleba.
„Javio ti se?!“ –upitala sam ga, a on me gledao.
Znala sam da nešto nije u redu po njegovom pogledu, da nešto ne štima, ali kao da nije imao snage ispričati mi što je saznao. Spustio je pogled, a ja sam napravila nekoliko koraka u nazad. Nisam mogla vjerovati da će mi reći nešto što ne želim. Odmahivala sam glavom, ali nisam htjela čuti istinu.
„Nije mi se javio.“ –uzdahnuo je.
„Nazovi ponovno!“ –rekla mu je Summer.
Izašla sam iz dnevnog boravka i potrčala po telefon. Utipkala sam broj policijske uprave i živčano hodala kuhinjom. Primjetila sam Summer kod ulaza. Nagnula se i gledala u mene dok sam, drhtajući, hodala gore – dolje.
Halo?“ –čula sam Julin glas preko telefona.
„Julia, Gia je.“ –uzvratila sam. „Vidjela si vijesti?“
Nažalost.
„Znaš li tko je poginuo?“
Ne znam, Gia. Svi iz policije pokušavaju doznati tko je umro. Ne znamo da li je to netko od naših ili iz drugih gradova!
„Javit ćeš mi ako nešto čuješ?“
Naravno da hoću.
„Hvala. Čujemo se onda!“
Spustila sam slušalicu i duboko uzdahnula. Summer je gledala u mene, a ja sam odmahnula glavom. Zakoračila je prema meni i snažno me zagrlila. Zagrlila sam i ja nju dok su suze klizile niz mojim licem. Nisam htjela vjerovati da mu se nešto dogodilo, nije mu se smijelo ništa dogoditi.

Tri dana nisam čula ništa o mrtvim policajcima pošto je potjera još trajala. Nazivala sam Juliu ili Lenu, ali nitko od njih nije mi znalo ispričati da li je Paxton nastradao ili nije.
Sjedila sam na trosjedu, ogrnuta dekom i plakala. Bila sam shrvana. Nisam spavala uopće ovih dana od brige i od pomisli da sam ga možda izgubila. Nisam htjela vjerovati u to. Nisam mogla vjerovati da postoji, možda, mogućnost da njega više nema, a da mi nitko ne javlja za to.
Poskočila sam kad sam čula zvono na ulazna vrata. Maknula sam deku sa sebe i požurila korak prema ulazu. Otvorila sam vrata i ostala šokirana. Ispred mene se nalazila Corinna. Nisam mogla vjerovati da se ondje nalazi, da je ispred mene nakon što me udaljila od Paxtona.
„Mogu ući?“ –upitala me.
Nije mi se dalo svađati s njom, pa sam klimnula glavom i pokazala joj dnevni boravak rukom. Hodala sam za njom. Obje smo šutile i kad smo sjele jedna nasuprot druge.
„Lijepa kuća.“ –rekla mi je.
„Hvala.“
„Iako...“ –pogledala je u mene. „Šteta što je Pax izabrao drugu djevojku.“
„Molim?“ –zbunjeno sam pogledala u nju pošto nisam razumijela što pokušava reći.
„Nije ti rekao?“
„Rekao što?“
„Kad sam došla na vjenčanje, pojavila sam se s namjerom da ga vratim k sebi, ali... Nije želio. Ni poljubac koji sam mu dala nije pomogao!“
„Znaći... Nije bilo ničega među vama?“ –upitala sam šokirano.
„Nije.“ –odmahnula je glavom.
Kako sam mogla biti tako glupa? Kako sam mogla samo otići od njega?! Pokušavao mi je objasniti kako zapravo stvari stoje, a ja sam bila toliko ljuta da ga nisam željela ni poslušati. Osjećala sam se tako... jadno i bezobrazno.
„Pax ti se nije javio?“ –upitala me, a ja sam odmahnula glavom. „Kako to? Pa... mene je nazvao prije dva dana!“
„Molim?!“ –uzviknula sam. „Paxton je živ onda?“
„Živ i zdrav.“ –nasmiješila mi se.
Bila sam sretna što je živ jer sam mogla odahnuti, ali... zašto se njoj javio, a meni nije? Razmišljala sam o tome i postala sam ljuta na njega. Kako je mogao biti tako bezobrazan i pustiti me da umirem od brige?!
„Teta, teta!“ –derala se Amber.
Dignula sam se sa trosjeda i provorila iz dnevnog boravka, a Amber je trčala niz stepenice.
„Što je?“ –upitala sam ju pomalo zabrinuto.
„Striček Pax se vratio.“ –trčala je prema vratima.
Htjela je uhvatiti kvaku, ali sam ju ja dohvatila prije i otvorila vrata. Amber je potrčala niz stepenice. Vidjela sam Paxtona kako izlazi iz automobila, pozdravlja nekog prijatelja i polako odlazi prema vratima. Podignuo je Amber s poda kad ju je ugledao. Bila sam toliko sretna što sam ga vidjela. Srce mi je prebrzo kucalo. Mislila sam kako bi mogla pasti u nesvijest ako se ne smirim. Penjao se stepenicama i pogledao me. Nisam znala što da mu kažem niti da napravim u onom trenutku.
„Corinna je ovdje.“ –spustila sam pogled.
„Sranje...“ –uzdahnuo je i spustio Amber na pod.
Ušao je u kuću, te u dnevni boravak, a ja sam s Amber otišla u kuhinju kako bi ih pustila same. Čula sam zatvaranje vrata i pogledala sam kroz prozor. Vidjela sam kako njih dvoje raspravljaju o nečemu. Paxton nije izgledao sretan nego je više bio živčan. Zagrlili su se onda, a ja sam spustila pogled. Možda on ipak još nešto osjeća prema njoj.
„Striko, hoćeš li mi pročitati priču za laku noć?“ –čula sam Amber iz hodnika.
„Amber...“ –otvorila sam vrata. „Pusti ga na miru. Mora se naspavati!“
„Nije mi problem.“ –nasmiješeno me pogledao. „To je samo nekoliko minuta posla.“
Slegnula sam ramenima. Podignuo ju je s poda i penjali su se stepenicama na kat. Bilo mi je neopisivo drago što sam ga vidjela ondje, što je bio dobro i brinuo se za Amber. Otišla sam u dnevni boravak, sjela na trosjed i uzela knjigu koju sam neki dan ostavila sa strane. Obožavala sam čitati ljubavne romane, pa sam tako nastavila čitati gdje sam stala.
Prošlo je neko vrijeme otkad Paxtona nije bilo. Čula sam korake, okrenula se i vidjela ga na ulazu.
„Idem se malo odmoriti.“ –rekao mi je.
Klimnula sam glavom. Nisam imala snage popričati s njim. Stajao je ondje još nekoliko sekundi, a onda se okrenuo i otišao. Uzdahnula sam. Morala sam popričati s njim što prije. Nisam smjela dopustiti da ga ponovno izgubim. Spustila sam knjigu na stol, dignula se sa trosjeda i otišla za njim. Zaustavila sam ga na stepenicama. Okrenuo se prema meni.
„Ti si budala.“ –rekla sam mu.
„Molim?“ –zbunjeno me pogledao.
„Budala si, Pax.“
„Zašto plačeš?“
„Ne plačem!“
„Vidim da plačeš, Gia!“
„Kreten si!“
„Zašto?“
„Kako si me samo tako mogao pustiti da razmišljam o tebi? Javio si se samo Corinni. Nisi razmišljao o svima nama? O meni?“
„Naravno da jesam.“ –nasmiješio mi se. „Ne znam zašto se Corinna uopće pojavila kod tebe, ali... htio sam te iznenaditi!“
„Iznenaditi?“ –upitala sam ga zbunjeno.
„Da.“ –klimnuo je glavom. „Samo njoj sam se uspio javiti pošto njen otac ima veze s novinarima, pa...“
„I tako si me htio iznenaditi?!“ –proderala sam se ljutito i udarila ga. „Četiri dana si me pustio da razmišljam o tebi. Mislila sam da si mrtav, da se nećeš vratiti!“
„Rekao sam ti da ću se vratiti i jesam.“
„Budalo...“ –približila sam mu se, snažno sam ga zagrlila i nisam ga mogla pustiti, ne ovaj put. „Žao mi je što nisam htjela pričati s tobom. Corinna mi je ispričala što se zapravo dogodilo!“
„A da?“
„Da.“
„I... Što ćemo sada kad znaš da si ti u zadnje vrijeme jedina žena koja mi se mota po glavi?“
„Želim te kraj sebe.“
Podignula sam pogled. Gledao je nježno u mene, te me podragao po obrazu i maknuo pramen kose s lica. Obožavala sam osjećati onaj njegov dodir. Podignula sam se na prste, obgrlila ga oko vrata i utisnula svoje usne na njegove, a on me snažno privukao k sebi. Obožavala sam onaj predivan osjećaj koji mi je prolazio tijelom kad sam ga pogledala. Obožavala sam... njega.

Bila sam sretna što se sve dogodilo zbog onog ljeta, zbog Summerinog i Calebovog vjenčanja jer i dan danas nebi imala predivnog muškarca kraj sebe, koji me pazio, čuvao i uvijek bio tu kad sam ga trebala, a Amber možda nikada ne bi progovorila. Obožavala sam ono ljeto i sve predivno što mi je donijelo sa sobom.

The end


Nisam mogla izdržati, a da ne objavim kraj priče. Ova je priča bila napisana negdje u 4. mjesecu, a ja nisam cura koja rijetko objavljuje nastavke, pa sam zbog toga odlučila već danas objaviti ovaj kraj.
Inače, nisam baš zadovoljna krajem jer sam mislila staviti tragičan kraj u kojem je Paxton trebao poginuti, a Gia ostati sama samo što ja nisam osoba koja voli tužne krajeve i rađe pišem one sretne iako život ponekad ne donosi happy endinge.

Sve u svemu, nadam se da vam se svidjela. Sutra ili prekosutra imam namjeru objaviti prvi post nove priče, pa ako želite, možete pročitati još jednu moju ideju.

http://mermaidisabel.blog.hr - ovo je link!

Uživajte u ostatku ljeta. :)

Barbara


Dodatak(14.08.) - OVDJE sam!

| 13:40 | Komentari (16) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.